tehranservic tehranservic .

tehranservic

تعمير و سرويس شبانه روزي پكيج

 

 

پكيج‌هاي گرمايشي يكي از وسايل پركاربرد منازل هستند و در اكثر مواقع با مشكلاتي روبه رو مي‌شوند كه بايد تعمير پكيج براي آن‌ها انجام شود و يا نياز به سرويس پكيج دارند. تعمير پكيج ديواري كار آساني نيست و بايد توسط تعميركار پكيج ديواري انجام شود. همچنين سرويس پكيج ديواري بايد به صورت دوره اي توسط سرويس كار پكيج انجام گيرد.

تعمير پكيج

تعمير پكيج زماني ضروري مي‌شود كه با مواردي مانند روشن نشدن پكيج، گرم نشدن آب خروجي، خاموش شدن پكيج، كدهاي خطا پكيج (error) و … روبه‌رو شويد. در تعمير پكيج، انتخاب يك تعميركار حرفه‌اي پكيج و رادياتور بسيار مهم است؛ چرا كه انواع پكيج ديواري و زميني از برندهاي مختلف وجود دارد كه ممكن است كمي با هم متفاوت باشند.

براي تماس با تعميركار پكيج وارد لينك https://www.tehranservic.com/water-heater شويد و مشاوره رايگان تعميركار پكيج دريافت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۲:۳۸ توسط:ahmadi موضوع:

تعمير پكيج با گارانتي 6 ماه

 

پكيج‌هاي گرمايشي يكي از وسايل پركاربرد مي‌باشند كه در چند سال اخير به بيشتر منازل راه يافتند و در اكثر مواقع با مشكلاتي روبه رو مي‌شوند كه بايد تعمير پكيج براي آن‌ها انجام شود. تعمير پكيج ديواري كار آساني نيست و كسي كه قصد دارد اين كار را انجام دهد بايد به صورت كامل آموزش تخصصي تعمير پكيج ديواري را ببيند چرا كه كار پرخطري است و نياز به دوره‌هاي آموزشي دارد.

پكيج چيست؟

پكيج به نوعي از سيستم‌هاي گرمايشي گفته مي‌شود كه سال‌ها است توانسته جاي موتورخانه‌ها را بگيريد و جايگزين مناسبي براي آن‌ها باشد.
پكيج‌ها داراي مزاياي زيادي مي‌باشند كه يكي از آن‌ها قابليت نصب، تعمير و سرويس سريع و آسان در محل مي‌باشد.
پكيج‌ها داراي دو حالت زمستانه و تابستانه مي‌باشند.
در تابستان زماني كه آب را باز مي‌كنيد پكيج روشن مي‌شود و عملكردي شبيه به آبگرمكن ديواري دارد و اما در زمستان به دليل اينكه بايد گرماي شوفاژها، فن كوئل‌ها و … را تامين كند كاملا متفاوت است و مي‌توان گفت كه هميشه روشن است.

تعمير پكيج تهران سرويس با 5 شعبه فعال در سراسر تهران

شعبه شمال تهران:02122669196
شعبه مركزي:02166593368
شعبه غرب تهران :02144284743
شعبه شرق تهران :02177241505
شعبه جنوب تهران :02155795334


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۷:۲۸ توسط:ahmadi موضوع:

اينستاگرام تهران سرويس

اينستاگرام تهران سرويس را دنبال كنيد:

https://www.instagram.com/tehranserviconline/

اينستاگرام


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۳:۲۳ توسط:ahmadi موضوع:

تهران سرويس

شركت تهران سرويس داراي بيش از 10 سال سابقه در ارائه خدمات لوازم خانگي در تهران با بيشترين آمار رضايت مشتريان است.
بهترين كيفيت با كمترين قيمت را فقط در تهران سرويس تجربه خواهيد كرد .
مجموعه تهران سرويس همواره در تلاش است تعميرات لوازم خانگي را با كمترين نرخ به مشتريان عرضه كند تا مصرف كنندگان عزيز بدون هراس از قيمت هاي نجومي تعميرات با ما تماس حاصل نمايند.
تمام تلاش تيم تهران سرويس كسب رضايت مشتري است. براي تحقق اين هدف تا آخرين مرحله انجام كار با شما همراه هستيم. در صورت هرگونه مشكل با ما تماس بگيريد. كارشناسان ما شما را راهنمايي خواهند كرد.

منبع:www.tehranservic.com


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۰:۵۵ توسط:ahmadi موضوع:

تعميركار پكيج

در اين بخش ميخواهيم به شما عزيزان بگوييم يك تعميركار پكيج چه ويزگي هاي بايد داشته باشد:

نصب پكيج


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۳۷ توسط:ahmadi موضوع:

خريد قطعات پكيج

آشنايي با قطعات پكيج

 

از آنجايي كه پكيجها داراي دو مدار گرمايشي و مصرفي ميباشند قطعات آنها نيز باهم كمي متفاوت است وليكن قطعاتي هم در پكيج وجود دارد كه بين اين دو مدار مشترك كار ميكنندحال به بررسي و تفكيك اين قطعات ميپردازيم.

 

قطعات مشترك عبارتند از:

 

1-فن
2-پرشر دود
3-جرقه زن
4-حسگر شعله
5-مصرفي
6-گرمايشي

در تهران سرويس خريد قطعات پكيج را با اطمينان خاطر از اصالت كالا تجربه كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۶:۴۱ توسط:ahmadi موضوع:

تعمير كولر گازي بوش

امروز قصد داريم به تعمير كولر گازي بوش بپردازم ،اين برند نام آشنا كه هرگاه نامش از طرف فروشنده به گوش ما ميرسد با خيالي آسود آن را انتخاب ميكنيم.
با ما همراه اشيد تا شما را با اين برند و كولر گازي هاي توليد شده از اين برند بيشتر آشنا كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۰۰:۲۸ توسط:ahmadi موضوع:

داكت اسپيلت چيست ؟

 

 

با پيشرفت تكنولوژي و بهبود عملكرد وسايل سرمايشي و گرمايشي شاهد ظهور دستگاه هاي جديد در منازل بوده ايم ، توليد كنندگان اين دستگاه ها در طي سال هاي متوالي سعي در آن داشته اند با آناليز و بررسي دقيق نقاط ضعف و قدرت اين وسايل پركاربرد نقاط ضعف را تقويت و بهترين دستگاه را در اختيار مشتريان عزيز قرار دهند .
بعد از استقبال زياد مردم از انواع اسپيلت نوع جديد آن با نام داكت اسپيلت رونمايي شد كه از عملكردي بسيار قوي تر نسبت ب انواع اسپيلت برخوردار است كه در اين مقاله قصد داريم به شما معرفي كنيم با ما همراه باشيد .

داكت اسپيلت چيست؟

داكت اسپيلت جديدترين نوع وسايل سرمايشي و گرمايشي است .كه در فصل زمستان براي گرما و در فصل تابستان براي سرمايش منازل استفاده ميشود.
داكت اسپليت‌ها از دو قسمت اصلي كندانسور و هواساز تشكيل شده است.
كندانسور شامل چند قطعه پروانه، كمپرسور، دينام، فين و … مي‌باشد و هواساز نيز شامل فيلتر، سيني، كويل، دينام، اوپراتور، پروانه و … مي‌باشد.
هوا ساز داكت اسپليت به صورت توكار درون سقف وصل مي‌شود و سپس با استفاده از كانال كشي هوا را به اتاق‌ها و ساير مكان‌ها انتقال مي‌دهد.
داكت اسپليت براي خنك كردن محيط عملكردي شبيه به اسپليت و كولر گازي دارد ولي براي گرم كردن محيط با گردش آب گرم درون داكت اسپليت محيط را خنك مي‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۲:۵۲ توسط:ahmadi موضوع:

تعمير داكت اسپيلت ال جي

شركت ال جي (LG) كه در سال 1958 در كشور كره جنوبي تأسيس گرديده.
برند ال‌جي در زمينه توليد تمام سيستم‌هاي تهويه مطبوع از جمله اسپليت ديواري، داكت اسپليت، چيلر، پكيج‌هاي هواي يكپارچه و بسياري ديگر فعاليت مي‌كند و با ارائه تنوع كاملي از تمام اين محصولات، بازار مناسبي در اين زمينه براي خود ساخته است.
داكت اسپليت ال جي از رايج ترين و مقرون به صرفه تري سيستم‌هاي ايجاد سرمايش و گرمايش در ساختمان است كه در سال‌هاي اخير مورد توجه بسياري از سازندگان واحدهاي مسكوني قرار گرفته است.در اين مقاله قصد داريم تعمير داكت اسپيلت ال جي را مورد بررسي قرار دهيم و تمامي هزينه هاي آن را بررسي كنيم با تهران سرويس همراه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۷:۰۳ توسط:ahmadi موضوع:

تعمير كولر گازي شارپ

كولر گازي شارپ از جمله محصولات پرفروش و كاربردي عرضه شده توسط شركت تهويه مطبوع شارپ است كه به دليل اهميت بسيار زياد اسپليت‌ها، اين شركت سرمايه گذاري گسترده‌اي از لحاظ علمي و نيروي انساني بر روي توليد آنها به كار بسته است به طوري كه امروزه توانسته در اين راه با بسياري از برندهاي معتبر خارجي قابل رقابت باشد..در اين مقاله ميخواهيم تعمير كولر گازي شارپ بپردازيم،با تهران سرويس همراه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۲:۳۲ توسط:ahmadi موضوع: