tehranservic tehranservic .

tehranservic

سرويس مطمئن پكيج با تهران سرويس

 

مشكلاتي كه ممكن است براي پكيج به وجود آيد متعدد مي باشد. اما مي توان به چند مورد رايج تر اشاره نمود:

  • پكيج روشن نمي شود
  • صداي زياد و غيرعادي پكيج
  • پكيج ارور ميدهد
  • بوي گاز از پكيج
  • نشتي آب از پكيج
  • رادياتور ها گرم نمي شوند
  • به محض روشن شدن پكيج فيوز منزل ميپرد
  • آب خروجي پكيج گرم نيست
  • پكيج بوي سوختگي ميدهد
  • بدنه پكيج برق دارد


چند نمونه از خدمات قابل ارائه براي تعمير پكيج

تعمير و تعويض برد الكترونيكي پكيج
برد الكترونيكي پكيج ممكن است به دليل نوسانات برقي و يا اتصالي داخلي پكيج و يا بر اثر نشتي آب دچار آسيب گردد ؛ كه در اين صورت با تعمير و يا تعويض برد اصلي پكيج بوتان مشكل رفع خواهد شد. جهت جلوگيري از بروز خرابي برد الكترونيكي پكيج حتما از محافظ برق استفاده نماييد.
برد الكترونيكي پكيج يكي از مهمترين قطعات دستگاه بوده و تمام فرمان هاي پكيج توسط اين قطعه انجام ميگردد. لذا تعمير اين قطعه نيازمند تخصص ويژه در حوزه الكترونيك را دارا ميباشد. مهندسان ما در مركز تعميرات با توجه به تجربه طولاني و شناخت المان هاي مرتبط با اين قطعه اقدام به تعمير برد الكترونيكي پكيج نموده و در اجراي اين مهم از قطعات اورجينال استفاده خواهند شد.

تعويض شيرپركن پكيج
اين شير براي پر كردن آب دخال پكيج استفاده ميگردد ومحل قرار گيري آن بين پكيج و لوله آب سرد ورودي به پكيج مي‌باشد و با باز كردن اين شير پكيج تا حد مجاز پر خواهد شد.
تعويض فلوسوئيچ پكيج
اين قطعه كليد جريان نيز گفته ميشود كه در مسير ورودي آب به شوفاژ و رادياتور قرار گرفته و توانايي قطع و وصل كردن آن به صورت جريان الكتريكي را دارد.
تعويض ترموستات دود پكيج
به اين قطعه سنسور دود نيز ميگويند كه به كلاهك تعديل وصل مي‌شود و زماني كه دودكش با مشكلي مواجه شود و نتواند به درستي وظيفه خود را انجام دهد اين سنسور به صورت خودكار پكيج را خاموش خواهد كرد.
تعمير پمپ سيركولاسيون پكيج
اين پمپ جهت تنظيم فشار آب گرم و گرمايش مي‌باشد. در بيشتر مواقع كه فشار آب و يا گرمايش افت مي‌كند اين پمپ مي‌تواند فشار آن را افزايش دهد.

برخي از مشكلات رايج پكيج ديواري كه ممكن است براي شما نيز اتفاق بيفتد:

  • مشكل 1:

    پكيج ديواري من خود به خود خاموش مي شود، دليلش چيست؟

    عيب يابي: پكيج داراي سيستم ايمني اتومات است، به محض آنكه متوجه ايرادي در سيستم گرمايش آب شود، به صورت خودكار پكيج را خاموش مي كند. حال اين ايرادات چه چيزهايي مي تواند باشد:

    • كم يا قطع شده است.
    • فشار آب پايين آمده است.
    • پكيج دچار نشتي شده است.
    • ترموستات درست كار نمي‌كند.
    • برد فرمان يا برد الكتريكي دچار اختلال در ارسال دستورات شده است.
  • مشكل 2:

    چرا پكيج صدا مي‌دهد؟

    عيب يابي: بطور معمول پكيج‌ها هنگام كار، صداي آرامي دارند و كاملا بي‌صدا نيستند. مشكل از جايي شروع مي‌شود كه اين صدا به تق تق كردن يا صداهايي بلند تبديل مي‌شود. اين مشكل ممكن است به دلايل زير رخ دهد.

    • وجود هوا يا حباب در مخزن
    • مشكل از رسوب لوله ها و پكيج
  • مشكل 3:

    آب خروجي پكيج به شدت داغ است

    عيب يابي: پكيج داراي يك سنسور براي درك ميزان گرماي آب است، نام اين سنسور ترموستات است. ترموستات درجه تنظيم شده آب را با دماي آب تطبيق مي‌دهد و ميزان دما را به برد الكتريكي جهت ارسال دستور گرمايش آب ارسال مي‌كند. اگر ترموستات خراب باشد، دما بيش از حد معمول سرد يا داغ خواهد شد.

  • مشكل 4:

    آب پكيج گرم و سرد مي‌شود

    عيب يابي: اين سرد و گرم شدن آب نشانه وجود رسوب در مخازن حرارتي و لوله‌هاي پكيج است. رسوب موجود در لوله‌هاي آب باعث مي‌شوند آب با فشار و سرعت كمي در لوله‌ها جريان پيدا كند؛ به همين دليل وقتي آب به محل مصرف مي‌رسد، سرد مي‌شود. رسوب به ديواره‌هاي مخازن حرارتي و منبع مي‌چسبد و سبب ضخامت آن مي‌شود. اين عامل باعث مي‌شود انرژي بيشتري براي گرم نگه داشتن آب مصرفي صرف شود. بنابراين با مشاهده اين علائم نسبت به رسوب زدايي پكيج توسط يك تعمير كار پيكج اقدام كنيد.

عوامل موثر بر قيمت سرويس و تعمير پكيج

يكي از شايع ترين مشكلات تاسيساتي خانه ها و آپارتمان ها، از كارافتادن آبگرمكن ها و پكيج ها است. گاهي صرفا خاموش شدن شعله دليل توقف كار است كه اغلب مي شود به راحتي و با دنبال كردن دستورالعمل كارخانه توليدكننده، كه بصورت برچسب بر روي بدنه آبگرمكن يا پكيج نصب شده است، دوباره آن را روشن كرد (توجه: در صورت خاموش بودن شعله و استشمام بوي گاز، فورا شير اصلي گاز را ببيند و از يك متخصص كمك بگيريد). اگر خاموش شدن شمعك پيلوت زياد اتفاق مي افتد، حتما از يك نيروي متخصص بخواهيد ترموكوبل آبگرمكن و پكيج را چك كند (ترموكوبل وسيله اي كه به منظور ايمني بيشتر در وسايل گازسوز مورد استفاده قرارمي گيرد. وظيفه اين قطعه ضروري، قطع كامل گاز بلافاصله پس از خاموش شدن شمعك پيلوت است). بسيار ديده شده كه ترموكوبل به مرور زمان و به دليل گرفتگي و كثيف شدن كاركرد خود را از دست مي دهد و در مواقع اضطرار گاز را قطع نمي كند. بنابراين حتما نسبت به استشمام بوي گاز حساس و آگاه باشيد.

بعضي از موارد پيش آمده مثل نشتي مخزن آبگرمكن و پكيج قابل تعمير نيست و يا اصلا هزينه تعمير به صرفه نيست. در اين صورت تعويض مخزن تنها راه چاره است.

آيا سرويس پكيج ضروري است؟

 

هر وسيله‌اي اگر قبل از اينكه مشكلي براي آن به وجود آيد توسط متخصص بازرسي شود، علاوه بر اينكه از هزينه‌هاي گزاف جلوگيري مي‌شود، كارايي وسيله را بيشتر مي‌كند و زمان بيشتري براي انسان كار مي‌كند. پس لازم است كه هر وسيله‌اي را متناسب با نيازي كه دارد در اختيار كارشناس قرار دهيم تا سرويس آن انجام گيرد. وضعيت پكيج‌ها نيز همين‌طور است.
بهتر است هر سال دو بار اقدام به سرويس پكيج خود كنيد البته اگر فكر مي‌كنيد كه پكيج شما به سرويس بيشتري نياز دارد، مي‌توانيد در آغاز هر فصل اين كار را انجام دهيد. «فيكس تهران» آماده است تا به منظور راحتي هرچه بيشتر مشتريان و صرفه‌جويي در زمان و پول آن‌ها، سرويس و تعمير انواع پكيج‌ها را انجام دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۰:۳۶ توسط:ahmadi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :