tehranservic tehranservic .

tehranservic

تعمير كولر گازي امرسان

 

برندي كه امروز درباره آن صحبت ميكنيم يكي از برندهاي معروف پر طرفدار و شناخته شده در ايران است.
امرسان اين برند نام آشنا كه در صنعت كولر گازي نيز به خوبي درخشيده است.تعمير كولر گازي امرسان بحث مورد نظر در اين مقاله است.تهران سرويس را دنبال كنيد تا با اين برند بيشتر آشنا شويد .

معرفي كولر گازي امرسان؟

كولر گازي اسپليت امرسان 24000 يكي ديگر از انواع سيستم هاي تهويه مطبوع شركت امرسان است كه داراي ظاهري شيك و منحصر به فرد و ظرفيتي برابر با 24000 بي تي يو است كه موجب شده است مصرف كننده هاي زيادي خواهان به خدمت گرفتن اين محصول شده و از آن براي ايجاد سرمايش و گرمايش در درون ساختمان استفاده مي كنند. اين كولر گازي داراي مزايا و مشخصات بسيار خاص و ويژه اي است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۸:۴۸ توسط:ahmadi موضوع:

راهنماي خريد پكيج

با پيشرفت تكنولوژي و پيشرفت چشم گير سيستم هاي گرمايشي و سرمايشي تحولي عظيم در سيستم هاي گرمايشي بوجود آمد و باعث شد پكيج هاي ديواري و زميني جايگزين مناسب و كم هزينه براي موتور خانه هاي قديمي و بخاري هاي گازي باشد .
مقاله امروز تهران سرويس راهنماي خريد پكيج است تا شما را براي خريد بهترين پكيج ياري دهد ، با ما همراه باشيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۶:۵۱ توسط:ahmadi موضوع:

تعمير پكيج ايران رادياتور

 

 

تهران سرويس با بكارگيري نيروهاي مجرب و متخصص براي تعمير پكيج ايران رادياتور ميزان رضايت مندي قابل توجهي از مشتريان خود بدست آورده است. تهران سرويس آماده ارائه خدمات تعمير پكيج ايران رادياتور سرويس پكيج ايران رادياتو در سراسر تهران به شما شهروندان مي باشد. نيروهاي ما خود را در سريع ترين زمان مكن به محل مي رسانند تا مشكل پكيج ايران رادياتور شما را برطرف كنند.
توليد محصولات ايران رادياتور در انواع ديواري و زميني از سال 1383 آغاز گرديد.
تعميرات محصولات شركت ايران رادياتور در انواع مختلف گازي، ديواري و زميني به كمك تبليغات گسترده، قيمت هاي مناسب و رقابتي و همچنين خدمات پس از فروش پاسخگوي خود، توانسته است بخش بزرگي از بازار مصرف پكيج هاي گرمايشي در كشور را تصاحب نمايد
براي تعمير پكيج ايران رادياتور در ابتدا لازم است تا شما با مدل هاي مختلف اين برند آشنا شويد

تعمير پكيج ايران رادياتور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۵:۴۶ توسط:ahmadi موضوع:

تعمير پكيج لورچ

از بهترين پكيج ديواري موجود در بازار مي توان به برند لورچ اشاره داشت. گروه صنعتي لورچ در زمينه توليد سيستم هاي گرمايشي فعاليت گسترده اي دارد. اين گروه توليدي با نيم قرن سابقه و حضور موفق در اين عرصه توانسته سهم قابل توجهي از بازار ايران را به خود اختصاص دهد. شركت لورچ در سال 1357 شمسي (1981 ميلادي) در شهر اصفهان شروع به فعاليت نمود. محصولات اين شركت به دليل كيفيت بسيار بالا و طراحي منحصر بفرد جز برندهاي مطرح بشمار مي آيند. گروه صنعتي لورچ پكيج ديواري طبق استانداردهاي ملي و بين المللي توليد و به بازار ارائه مي نمايد. اين گروه توليدي همواره سعي دارد با توجه به نياز بازار و سليقه ي مشتريان هر سال به سبد كالايي توليدات خود بيافزايد و جهت خدمت به هموطنان محصولاتي با كيفيت ارائه دهد. اين گروه توليدي با بهره گيري از دانش فني روز و بكارگيري جديدترين و پيشرفته ترين ماشين آلات در خط توليد همواره پكيج ديواري با كيفيت و كارايي بسيار بالا قابل مقايسه با نمونه هاي مشابه داخلي و خارجي توليد و عرضه مي نمايد.
تعمير پكيج لورچ خود را به متخصصان تهران سرويس بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۶:۱۵ توسط:ahmadi موضوع:

علت روشن نشدن كولر گازي

با رسيدن فصل گرما قبل از روشن كردن كولر گازي خود حتما اقدام به سرويس سالانه ي آن كنيد چرا كه سرويس كولر گازي از بسياري از زينه هاي احتمالي كه ممكن است بعدا براي دستگاه شما بوجود بيايد جلوگيري خواهد كرد.متخصصان تهران سرويس در سراسر تهران آماده خدمت رساني به شما هم وطنان عزيز ميباشد.
يكي از مشكلات رايج در كولر گازي روشن نشدن كولر گازي است .در اين مقاله ميخواهيم عوامل موثر در ايجاد اين مشكل را بررسي كنيم.
فيلتر كولر گازي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۱:۲۹ توسط:ahmadi موضوع:

شارژ گاز كولر گازي

زماني كه شما كولر گازي خود رابه تازگي نصب كرده ايد يا كولر گازي شما تازه تعمير مشود نياز به شارژ گاز مجدد دارد.قدار شارژ گاز كولر گازي با توجه به شرايط مختلف متفاوت است و با توجه به هر دستگاه متغيير است.متخصصان تهران سرويس در سراسر تهران به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به شما عزيزان ميباشد.شارژ گاز كولر گازي توسط تعميركار ماهر و به ارزان ترين نرخ انجام ميشود.تعمير كولر گازي و نصب كولر گازي خود را فقط به متخصصان ما بسپاريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۷:۲۴ توسط:ahmadi موضوع:

تفاوت كولرگازي جنرال و اجنرال

 

امروزه در بازار شباهت هاي زيادي ميان كالاها وجود دارد و برند هاي بسياري سعي در آن داشتند تا با شباهت سازي از برندهاي موفق دنيا در بازار سود كنند .برندهاي مختلفي در بازار كولر گازي و اسپليت وجود دارند كه افراد زيادي از آنها استفاده مي كنند در اين ميان دو برند با نامهاي مشابه وجود دارند كه بيشتر افراد آنها را يكي مي دانند. جنرال و اجنرال، دو برند مطرح و پرطرفدار هستند كه تقريبا بيشتر كاربران و حتي برخي از فروشندگان، تفاوت بين آنها را نمي دانند.در اين مقاله سعي در آن داشته ايم كه شما را با تفاوت كولرگازي جنرال و اجنرال بيشتر آشنا سازيم.با تهران سرويس همراه شويد.

تفاوت كولر گازي جنرال و اجنرال


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۴:۲۴ توسط:ahmadi موضوع:

تعمير كولر گازي اكسون

 

كولر گازي ناجي اين روزهاي هواي گرم تهران در برندهاي مختلفي به بازار عرضه ميشود.كولر گازي اكسون اين برند نام آشنا كه در صنعت كولر گازي نيز به خوبي درخشيده است.تعمير كولر گازي اكسون بحث مورد نظر در اين مقاله است.تهران سرويس را دنبال كنيد تا با اين برند بيشتر آشنا شويد .

كولر گازي آكسون ساخت كجاست؟

آكسون يك برند ايراني است كه فعاليت خود را در زمينه توليد لوازم برقي خانگي با تلويزيون آكسون آغاز نمود.در حال حاضر دفتر اين برند در كشور ايران و در شهر تهران واقع شده است.برند آكسون ابتدا در دهه هشتاد، فعاليت خود را براي ورود به بازار مصرف كنندگان آغاز كرد.پس از گذشت مدتي، فعاليت خود را گسترش داده و اقدام به طراحي و توليد ساير لوازم خانگي برقي نمود.البته بايد در نظر گرفت كه با وجود كمبود هايي در مورد كولر گازي هاي ايراني در بازار، طراحي و توليد اين محصول را هم آغاز كرد.ضمن اين كه مي توان مدعي شد كولر گازي هاي آكسون، امروزه به عنوان يكي از بهترين كولر گازي هاي ايراني موجود در بازار هستند!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۹:۳۹ توسط:ahmadi موضوع:

تعمير پكيج ايرفل

 

تهران سرويس همواره در تلاش است تا با معرفي انواع برند پكيج هاي موجود در بازار شما در انتهاب بهترين پكيج ياري دهد.در اين مقاله به معرفي پكيج ايرفل پرداخته ايم تا با بررسي انواع خدمات تهران سرويس اعم از تعمير پكيج ايرفل و سرويس پكيج ايرفل شمار ا با اين محصول بيشتر آشنا نمايد.

بسياري از افراد فكر ميكنند كه اگر بخواهند خيلي سريع براي تعمير پكيج ايرفل با مجموعه ها تماس بگيرند بايد هزينه زيادي براي تعميرات بپردازند اما خيالتان آسوده مجموعه تهران سرويس با درار بودن سابقه طولاني به همراه كادري مجرب آمادگي اين را دارد كه بتواند در سريع ترين زمان ممكن در محل مورد نظر شما حاضر شده و تعميرات پكيج ايرفل را با كمترين نرخ بازار انجام دهد انجام دهد .
امروزه يكي از بهترين برندهاي پكيج موجود در بازار پكيج‌هاي ايرفل مي‌باشند. در برخي موارد ارورهايي در پكيج ايرفل شما به وجود مي‌آيد كه بايد در اين شرايط با متخصصين تهران سرويس تماس حاصل نمايد تا پكيج شما ايتدا عيب يابي سپس تعمير شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۶:۰۵ توسط:ahmadi موضوع:

تعمير كولر گازي تكاسمه

برندي كه امروز درباره آن صحبت ميكنيم يكي از برندهاي معروف پر طرفدار و شناخته شده در ايران است.
كولر گازي تكاسمه اين برند نام آشنا كه در صنعت كولر گازي نيز به خوبي درخشيده است.تعمير كولر گازي تكاسمه بحث مورد نظر در اين مقاله است.تهران سرويس را دنبال كنيد تا با اين برند بيشتر آشنا شويد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۴۷:۲۶ توسط:ahmadi موضوع: