tehranservic tehranservic .

tehranservic

تعميركار پكيج

در نظر داشته باشيد امروزه با توجه به افزايش تعداد تعميركاران پكيج در سراسر كشور انتخاب يك تعميركار خوب به اندازه خريد پكيج مهم است.
چرا كه تعمير پكيج توسط تعميركاران غير مجاز كه داراي علم كافي از اين سيستم گرمايشي نيستند ، علاه بر تحميل هزينه هاي بسيار بالا ميتواند منجر به آسيب هاي جدي به دستگاه شما و كاهش طول عمر پكيج شما نيز بشود.
1-داشتن مدرك معتبر :
لازمه ي تعمير پكيج داشتن علم كافي از اين وسيله است،چرا كه عملكرد اين دستگاه به نسبت ساير وسايل گرمايشي از پيچيدگي خاصي برخوردار است.
تعميركار مورد نظر شما براي تعمير پكيج بايد مدرك معتبر از يكي از مراكز فني و حرفه اي را داشتخ باشد ،تا بتوان به عنوان يك تعميركار مجاز به او نگاه كرد.
آشنايي كامل با قطعات پكيج و نحوه عملكرد آنها و ارتباط هر قطعه با ساير قطعات دستگاه تنها در مراكز مجاز است كه به خوبي به تعميركاران آموزش داده ميشود ، و صرفا داشتن تجربه در اين زمينه براي اطمينان كردن به شخص كافي نخواهد بود .
تمامي تعميركاران تهران سرويس داراي مدرك معتبر فني و حرفه اي با نمرات قبولي بالا از مراكز مجاز هستند.
2-داشتن تجربه كافي:
صرفا داشتن علم اين كار براي تعمير پكيج كافي نخواهد بود .چرا كه هر 10 دستگاه با يك ايراد يكسان داراي مشكلات مختلف از هم هستند ، كه تنها يك تعميركار با سابقه در نگاه اول متوجه تفاوت اين مشكلات با يكديگر خواهد بود .
داشتن سابقه در تعمير پكيج و مدرك فني لازمه و مكمل يكديگر هستند ، و تنها به يكي از اين دو نميتوان به عنوان ملاك يك تعميركار خوب نگاه كرد.
3-تعويض كار :
توجه داشته باشيد بسياري از قطعات مصرفي پكيج از جمله مبدل كه بسيار هزينه ي بالايي براي خريد دارد، را ميتوان تعمير كرد. اما بسياري از تعميركاران براي راحتي كار خود به جاي تعمير قطعه صرفا اقدام ه تعويض ان ميكنند كه اين كار هزينه هاي بسياري را بر مشتري عزيز متحمل خواهد كرد.
تعميركاران تهران سرويس با انتقال قطعه خراب به كارگاه تهران سرويس در ابتدا اقدام به تعمير قطعه خواهند كرد و در صورت قابل تعمير نبودن قطعه مورد نظر آن را با قطعه يدكي اصلي مان برند تعويض خواهند كرد.
شعار تهران سرويس كاهش هزينه هاي مشتريان عزيز است .
4-استفاده از قطعات يدكي اصلي:
متاسفانه در بسياري از تعميرگاه هاي غير مجاز مشاهده شده كه تعميركاران براي سود بيشتر اقدام به تعويض قطعه ي معيوب با قطعه ي استوك و يا فيك ميكنند.كه اين كار بسيار ناپسند و خلاف اخلاقيات بوده و از سوي مديران تهران سرويس به شدت مورد بررسي قرار ميگيرد.مديران تهران سرويس براي جلب رضايت مشتريان علاوه بر باز گرداندن قطعه معيوب به مشتري عزيز تمامي فاكتورهاي اين شركت را تا 6 ماه ضمانت ميكنند ،تا مشتريان با اطمينان خاطر اقدام به تماس با نمايندگي هاي اين شركت نمايند .
5-تعمير در كمترين زمان:
از آنجايي كه سيستم گرمايشي پكيج آب مصرفي مورد نياز را نيز تامين مينمايد ، تعمير و سرويس اين دستگاه بايد در كوتاه ترين زمان ممكن انجام شود تا مشتريان عزيز دچار آزردگي در طول مدت تعمير نشوند .
تعمير كار مجاز و خوب بايد ايراد دستگاه را در بازديد اول تشخيص و سپس اقدام به تعمير نمايد .زياد شدن مدت تعمير پكيج نشان دهنده عدم تسلط و مهارت تعميركار است.
6-كيفيت تعمير:
بسيار شاهد آن بوده ايم كه پس ازتعمير پكيج توسط تعميركاران غير مجاز مشتريان عزيز با تهران سرويس تماس گرفته و ابراز نارضايتي از شركت هاي همكار را داشته اند، پس از پيگيري هاي كارشناسان ما و اعزام تعميركار تهران سرويس مشاهده شده كه تعميركار غير مجاز كار خود را به درستي انجام نداده و باعث شده قطعه ي تعويضي پس از مدت كوتاهي مجدد دچار مشكل شود .
7-پاسخگويي پس از انجام كار:
يكي از معايب كار كردن با تعميركاران غير مجاز عدم پاسخگويي پس از تسويه و بروز مشكل مجدد است.
متاسفانه تعميركاران غير مجاز پس از دريافت هزينه بعضا پاسخگويي مشتريان نبوده و از قبول مسئوليت در قبال تعمير انجام شده سرباز ميزنند .كه اين كار باعث صلب اطمينان مشتريان عزيز ه ساير همكاران نيز خواهد شد.
اما تهران سرويس به شما عزيزان اين نويد را ميدهد كه تمامي كارشناسان ما در از زمان ثبت سفارش و اعزام نيرو تا پايان زمان گارانتي محصول شما و حتي پس از پايان ضمانت نامه نيز در تمام مدت شبانه روز پاسخگوي شماعزيزان خواهند بود.
8-صرفه جوي در وقت:
يكي ديگر از مشكلات مردم عزيز با تعميركاران عدم حضور به موقع در محل است، كه تهران سرويس براي رفع اين مشكل با تاسيس 5 شعبه در سراسر تهران زمان اعزام نيرو به محل را در كمتر از 1 ساعت سانده است


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۳۵:۳۷ توسط:ahmadi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :