tehranservic tehranservic .

tehranservic

نمايندگي مجاز تعميرات پكيج در تهران

مشكلات رايج در پكيج

پكيج انفجاري روشن مي‌شود

گاهي انفجاري روشن شده و صداي زيادي هم دارد. اين در صورتي رخ مي‌دهد كه حداكثر فشار گاز شيربرقي گاز دستگاه پكيج و يا فاصله الكترود جرقه زن تا سطح مشعل تنظيم نباشد و يا مشكل از شكستگي الكترود جرقه و كابل مربوط به آن يا خرابي ترانس جرقه و يا برد كنترل پكيج باشد يا مشكل از گرفتگي دودكش و استفاده از تبديل يا فلنج دود نامناسب باشد. تعميركار براي رفع عيب شيربرقي گاز دستگاه پكيج را بررسي كرده – فاصله الكترود جرقه زن تا سطح مشعل برنر را تنظيم مي‌كند – نشتي الكتريكي و شكستگي بدنه الكترود جرقه و كابل مربوط به آن و ترانس جرقه را بررسي مي‌نمايد – مشكل از گرفتگي دودكش و استفاده از تبديل يا فلنج دود نامناسب را بررسي مي‌كند.

پكيج نشتي آب دارد

نشت آب از پكيج دلايل مختلفي دارد از جمله شيلنگ‌هاي آب متصل به دستگاه يا شيرآلات و اتصالات مورد استفاده يا شكستگي دستگاه سختي‌گير و يا اتصالات داخلي پكيج كه بايد همگي مورد بررسي قرار گيرد و در صورت نياز اقدام به تعويض واشرها و محكم كردن آنها نمود. در مواردي نيز مربوط به سوراخ شدن مبدل – منبع انبساط يا خرابي شير اطمينان مي‌باشد.

دودكش فلزي پكيج زنگ‌زدگي دارد

وجود هرگونه زنگ‌زدگي و پوسيدگي روي دودكش فلزي احتمالا ناشي از عدم خروج كامل دود از دودكش مي‌باشد. به اين شكل كه با سرد شدن سريع بخار آب و عدم خروج كامل دود باعث زنگ‌زدگي و پوسيدگي روي دودكش مي‌شود. تعميركار دودكش را از نظر قطر و طول و گرفتگي و شيب مناسب مورد بررسي قرار داده و از عدم مسدود بودن مسير دودكش از خروجي پكيج تا خروجي دودكش كاملا بررسي مي‌كند. در صورت نياز براي دودكش بايد از عايق مناسب استفاده شود.

فشار آب پكيج كم مي‌شود

كم بودن فشار آب پكيج به دلايلي مانند نشتي آب از لوله كشي ساختمان يا رادياتورها، تنظيم نبودن يا خرابي منبع انبساط، خرابي شير پركن يا شير اطمينان مي‌تواند باشد. كم شدن فشار آب پكيج گازي اگر هر سه ماه روي دهد مشكلي ندارد. تعميركار براي رفع عيب، اول نشتي آب رادياتورها و مدار لوله‌كشي و پكيج را بررسي و تست مي‌نمايد. در صورت وجود نشتي در شير پركن يا شير اطمينان آنها را بايد تعويض كرد و فشار باد (1 تا 0.7 بار) و سالم بودن منبع انبساط را نيز چك مي‌كند.

روي پكيج دوده يا تغيير رنگ وجود دارد

وجود دوده يا تغيير رنگ روي دستگاه پكيج و يا قطعات داخلي ممكن است ناشي از عدم تهويه مناسب و يا عدم خروج كامل دود از دودكش باشد. و نيز احتمال دارد از عدم تنظيم صحيح شير برقي گاز باشد. تكنسين براي رفع اين مشكلات مسير محفظه احتراق و كلاهك تعديل و فن و مسير دودكش را بررسي كرده و از تامين كامل هواي احتراق اطمينان كسب مي‌كند. در صورتي كه شعله دستگاه پكيج زياد است شير برقي گاز را تنظيم مي‌كند.

فرق يك تعميركار پكيج مبتدي با يك فرد حرفه‌اي

شايد پيش خود بگوييد مشكل دستگاه من زياد حاد نيست و يك فرد مبتدي نيز از پس آن بر خواهد آمد ولي هميشه توجه داشته باشيد كه وقتي يك تعميركار حرفه‌اي دست به پكيج شما مي‌زند فقط به رفع همون عيب توجه نميكنه و كل سيستم را بازرسي ميكنه، چون تجربه ثابت كرده اگر فقط به رفع عيب توجه كنيد مطمئنا ايرادي كه الان در شرف بوجود آمدن است به زودي يكبار ديگر پكيج را دچار مشكل مي‌كند

مشخصات يك فرد حرفه‌اي در زمينه تعميرات پكيج

  • تعمير كار هست نه تعويض كار
  • خوش قول و خوش برخورد است‌
  • مسئوليت پذير است به همين خاطر تمام سعي خود را مي‌كند كه همون بار اول همه مشكلات را برطرف سازد
  • در صورتي كه به هر دليلي پس مدتي دستگاه دچار مشكل شد سريعا براي حل مشكل مراجعه مي‌كند
  • كارهايي كه در فاصله دور هستند را نمي‌پذيرد چون نميخواد وقت خود را در مسير رفت و آمد تلف كند
  • قيمت هاي منصفانه دريافت مي‌كند
  • از قطعات اورجينال و اصلي استفاده مي كند به جاي قطعات چيني و بي كيفيت

نحوه تشخيص تعويض كار از تعميركار پكيج

شايد شما هم از آن دسته از افرادي باشيد كه تصور مي‌كنند پكيج چيزي نداره و هر كسي هر چند مبتدي از پس تعميرات پكيج بر خواهد آمد.

ولي بهتره بدونيد تفاوت كسي كه در مواجه با خرابي قطعات تنها گزينه را تعويض قطعه مورد نظر مي‌داند تا شخصي كه به دليل تبحري كه دارد به راحتي هر قطعه اي از پكيج را مثل روز اول تعمير مي‌كند پس از پايان كار و ارائه فاكتور مشخص مي‌شود، به عنوان مثال فردي كه در صورت مواجه شدن با خرابي برد الكترونيك اقدام به تعويض آن مي‌كند تا فردي كه برد را به سرعت تعمير مي‌كند تفاوت قيمتي بيش از 1 ميليون تومان را براي شما خواهد داشت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۰:۰۲ توسط:ahmadi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :