tehranservic tehranservic .

tehranservic

تعمير داكت اسپليت

 

 

داكت اسپيلت چيست؟

داكت اسپيلت سيستم تهويه ي هوايي كه امروزه در بيشتر منازل نصب ميشود ،داراي دو عملكرد سرمايشي و گرمايشي است.و همانند كولر گازي ميتوان در فصل گرما از باد خنك آن و در فصل سرما از باد گرم آن نهايت لذت را برد و ديگر به مصرف بالاي انرژي فكر نكرد.
داكت اسپليت‌ها از دو قسمت اصلي كندانسور و هواساز تشكيل شده است.
كمپرسور داكت اسپيلت همانند كولر گازي در بخش بيروني منزل قرار ميگيرد و از بخش هاي مختلفي مانند:
پروانه، كمپرسور، دينام، فين و … تشكيل شده است.
بخش داخلي كه همان هواساز ناميده ميشود ،به صورت توكار در داخل سقف قرار گرفته و با استفاده از كانال هايي به تمام نقاط منزل جريان هوا را منتقل ميكند.

تعمير داكت اسپيلت

انواع برند داكت اسپيلت:

بيشتر برندهاي توليد كننده كولر گازي به توليد داكت اسپيلت نيز پرداخته اند ، كه همين موضوع باعث شده با نام هاي آشنا در زمينه توليد داكت اسپيلت داشته باشيم كه از جمله آنها ميتوان به :

ال جي
سامسونگ
هيتاچي
ميديا
پاناسونيك
اوجنرال
گري
جنرال
توشيبا
بوش
دايكين
پاناسونيك
هايسنس
لينوكس

....... اشاره كرد.
در هنگام خريد داكت اسپيلت ميتوانيد براي دريافت مشاوره با يكي از شعب تهران سرويس تماس حاصل نماييد، تا شما را در خريد اين سيستم تهويه ياري دهند.

انتخاب ظرفيت مناسب داكت اسپيلت:

تعمير داكت اسپيلت

مهمترين نكته پس از خريد داكت اسپيلت داشتن يك تعميركار حرفه اي و متخصص براي سرويس داكت اسپيلت و تعمير آن در مواقع مورد نياز است.چرا كه با توجه به شرايط اقتصادي و گراني تمام وسايل مورد نياز خانوار از جمله داكت اسپيلت اعتماد به يك تعميركار غير متخصص و يك شركت غير مجاز فقط هزينه هاي بيشتري به شما عزيزان تحميل خواهد كرد .و باعث خرابي دستگاه شما و كاهش طول عمر داكت اسپيلت شما خواهد شد.

تعمير داكت اسپيلت :

تهران سرويس با كادري مجرب و با سابقه در زمينه تعمير و سرويس انواع برند داكت اسپيلت در تمام سطح تهران خيال مشتريان عزيز را در باب تعمير و سرويس داكت اسپيلت را راحت كرده است.چرا كه علاوه بر تخصص تعميركاران تهران سرويس ضمانت نامه اين مجموعه باعث آسودگي خيال شما عزيزان خواهد بود.در ادامه مقاله ميخواهيم به انواع مشكلات كولر گازي بپردازيم و شما با آن ها آشنا كنيم.

از جمله مشكلات رايج در داكت اسپيلت؟

داكت اسپيلت باد خنك نميدهد:

بعضا مشكل خنك نكردن داكت اسپيلت مينواند از عوما ساده اي مانند ريموت كنترل يعني ايجاد باد گرم يا باد نامتعادل مي تواند از دكمه كول باشد و به قسمت هاي اصلي داكت مربوط نباشد. در نتيجه قبل از هر چيز ريموت را بررسي كرده و با يك بار خاموش و روشن كردن به راه اندازي مجدد داكت بپردازيد در صورتي كه همچنان به جاي باد خنك و سرد، باد گرم خارج شد حتما با نمايندگي هاي تهران سرويس تماس گرفته و درخواست كارشناس دهيد.
برخي عوامل تاثير گذار در بروز اين مشكل:

1-عدم سرويس سالانه
2-كمبود گازي داكت اسپيلت
3-ترموستات كولر گازي
4-مشكل برد داكت اسپيلت
5-نشتي در سيستم داكت اسپيلت
6-فن و موتور داكت اسپييلت

علت سر و صداي داكت اسپليت چيست؟

سرو صداي داكت اسپيلت ميتواند ناشي از عامل ساده اي مانند شل شدن پيچ و مهره‌ها و يا افتادن يكي از قطعات روي فن باشد ، در صورت مطمئن بودن از اتصالات داكت اسپيلت به بررسي عوامل زير بپردازيد:
1-وجود جسم خارجي در كنداسور
2 – شكستن تيغه هاي فن
3 – تراز نبودن دستگاه
4-قاب جلوي كولر گازي
5-لق شدن پايه هاي كندانسور
6-عدم روغن كاري دستگاه
7-تاب داشتن شفت موتور پروانه داخلي
8-معيوب بودن موتور بلوور
در مقاله جداگانه به بررسي علت صداي داكت اسپيلت به صورت مفصل پرداخته ايم ،در صورت ايجاد صداي مزاحم در داكت اسپيلت خود با يكي از شعب تهران سرويس تماس گرفته تا پيش از ايجاد خرابي در داكت اسپيلت شما اقدامات لازم انجام پذيرد.

چرا خروجي باد داكت اسپليت يخ مي‌زند؟

در پاسخ به اين سوال مي‌گويم كه فن خراب شده است و باد سرد را به بيرون منتقل نمي‌كند و هواي خنك در يك قسمت مانده و باعث يخ زدن خروجي باد مي‌شود.
در اين حالت بايد تعمير داكت اسپليت را انجام داده و فن را تعويض و يا تعمير كنيد.

علت خرابي خازن داكت اسپليت چيست؟

خازن داكت اسپيلت قطعه اي است كه مدام در حال كار ميباشد و عموما به علت بالا رفتن آمپر و استارت زدن زياد كمپرسور به دليل عدم سرويس به موقع خازن سوخته و دچار مشكل ميشود.توصيه كارشناسان تهران سرويس براي جلوگيري از اين مشكل ابتدا توجه به سرويس منظم و سپس استفاده از قطعات اورجينال برند داكت اسپيلت است.

چرا اوپراتور داكت اسپيلت يخ ميزد؟

يخ زدن داكت اسپيلت در نتيجه كم شدن گاز داكت اسپيلت است. سرويس داكت اسپليت را انجام دهيد كوئل شويي حتما انجام شود و كانالها را برسي كنيد فيلتر ها را چك كنيد گرفتگي در اواپراتور باعث يخ زدن ميشود ازت شويي را انجام دهيد رطوبت در لوله كاپيلاري در يخ زدگي تاثير مستقيم دارد.

علائم خرابي هاي مربوط به كمپرسور داكت اسپيلت:

-با روشن كردن كولر، فن داخلي كار كرده ولي به محض اينكه كمپرسور وارد مدار مي شود، فيوز مي پرد.
-فن بيروني روشن شده ولي كمپرسور خاموش است، اين مي تواند دليلي بر خرابي كمپرسور كولر گازي باشد.
-اگر با روشن شدن فن بيروني، همچنان كمپرسور روشن نمي شود.
-كولر گازي متناسب با ظرفيتش و با توجه به مساحت محيط به مقدار كافي سرما ندارد.

سرويس داكت اسپيلت:

توصيه ما به شما توجه ويژه به سرويس سالانه ي داكت اسپيلت است چرا كه با انجام سرويس داكت اسپيلت به صورت منظم با هزينه اي كم از خرابي داكت اسپيلت خود كه با هزينه هاي سرسام آور تعويض و تعمير قطعه همراه است جلوگيري نماييد .
سرويس داكت اسپيلت به صورت سالانه توسط بهترين متخصصان تهران سرويس در تمام سطح شهر تهران انجام ميگيرد ،سرويس مطمئن را با تهران سرويس تجربه كنيد.

تعمير داكت اسپيلت

سرويس داكت اسپيلت :

سرويس كردن داكت اسپيلت يكي از مواردي است كه بايد جدي گرفته شود. سرويس داكت اسپيلت به صورت دوره اي باعث خواهد شد كه دستگاه شما سالم و بدون نقص باقي بماند .سرويس داكت اسپيلت هر 6 ماه بايد توسط متخصص داكت اسپيلت انجام گردد.

مراحل سرويس داكت اسپيلت :

شستشوي داكت اسپيلت :

داكت اسپيلت مدام در معرض آلودگي قرار دارند و با گذشت زمان گرد و غبار زيادي روي اين دستگاه قرار ميگيرد. مهمترين خدمات سرويس انواع داكت اسپيلت تميز كردن داكت اسپيلت از گرد و غبار و آلودگي است. با اين كار راندمان و كارايي داكت اسپيلت افزايش يافته و باعث صرفه جويي در مصرف برق نيز ميشود.

شستشوي فيلر هاي داكت اسپيلت :

تمامي فيلتر هاي داكت اسپيلت توسط بهترين سرويس كار داكت اسپيلت درآورده شده و با مواد مخصوص شسته ميشوند. در صورتي كه فيلتر داكت اسپيلت شما فرسوده شده باشد با بهترين نوع فيلتر توسط سرويس كار ما تعويض ميگردد.

تست آمپر داكت اسپيلت :

در صورتي كه آمپر اين محصول ايراد جزيي و يا كلي داشته باشد توسط سرويس كار بررسي شده و اگر نياز به تعمير و يا تعويض داشته باشد متناسب با ميزان خرابي بهترين تصميم گرفته ميشود. اين تست سبب ميشود از خرابي ساير قطعات پيشگيري شده و شما مجبور نباشيد هزينه زيادي براي تعمير انواع قطعات و تعويض آن ها بپردازيد.

نشت يابي و شارژ گاز داكت اسپيلت :

سرويس دوره اي داكت اسپيلت توسط نمايندگي سرويس داكت اسپيلت سبب ميشود شما هر ۶ ماه يكبار تمام قطعات را بررسي كرده و در صورتي كه مشكل جزيي در دستگاه وجود داشته باشد از فرا گير شدن و آسيب رساندن به ساير قطعات پيشگيري كرد.

بهترين زمان سرويس داكت اسپيلت :

بهترين زمان براي سرويس داكت اسپيلت قبل از تغيير فصل است، درست زماني كه ميخواهيد كولر گازي براي اولين بار روي حالت سرمايش و يا گرمايش قرار دهيد.

شارژ گاز داكت اسپيلت:

يكي از رايج ترين موضوعات در سرويس داكت اسپيلت نياز به شارزگاز داكت اسپيلت است كه معمولا در فاكتور هاي سرويس سالانه قيد ميشود ،حال ببينيم كه داكت اسپيلت در چه زماني نياز به شارژ گاز دارد.

چه زماني داكت اسپيلت نياز به شارژ گاز دارد:

-كولر تازه نصب‌شده و نو است.
كولر گازي بعد از نصب هرچند كه دستگاه نو باشد نياز به شارژ گاز دارد.كه به آن شارژ گاز تكميلي نيز گفته ميشود.
-سيستم كاملاً فاقد گاز مي‌باشد.
در برخي مواقع نشتي هايي كه مشتريان عزيز متوجه آن نميشوند و يا عدم توجه به سرويس سالانه در اثر نشت گاز در زمان زياد دستگاه كاملا گاز خود را از دست ميدهد .
-سيستم احتياج به شارژ كردن گاز دارد .
در اين مواقع گاز به دليل نشتي ها كوچك تنها مقدار كمي از دست رفته و با مقداري شارژ مجدد آمپر دستگاه به حالت نرمال برميگردد.

كد خطا يا همان ارور داكت اسپيلت :

داكت اسپيلت نيز مانند ساير ئسايل هوشمند گرمايشي مجهز به يك سيتم عيب ياب هوشمند است كه بروز هرگونه مشكل و خطا در سيستم را به صورت ارور روي صفحه نمايش ميدهد .مصرف كنندگان عزييز ميتوانند با استفاده از اين سيستم از عيب دستگاه خود مطلع شوند.

گاز داكت اسپيلت:

گاز به كار رفته در داكت اسپيلت با توجه به سيستم اينورتر و غير اينورتر متفاوت است،و از گاز هايR22 / R410a / R507 استفاده شده است.

سرويس داكت اسپيلت شامل:

شستشوي پنل خارجي
شستشوي پنل داخلي
شستشوي فيلترها
شارژ گاز داكت اسپيلت
تست آمپر داكت اسپيلت
سرويس ساليانه اسپيلت و كولر گازي
شارژ گاز R۲۲ داكت اسپيلت معمولي
شارژ گاز R۴۱۰ داكت اسپيلت اينورتر
نشت‌يابي و شارژ گاز
تعويض كمپرسور داكت اسپيلت اينورتر و معمولي

تعمير داكت اسپيلت

مهمترين دلايل سرويس به موقع داكت اسپيلت را به چند دسته تقسيم كرد :

۱-كاهش مصرف برق داكت اسپيلت
۲-افزايش طول عمر در داكت اسپيلت
۳-سريع خنك كردن در داكت اسپيلت
۴-اطمينان از وجود گاز كافي در داكت اسپيلت
۵-عدم وجود آمدن بوي نامطبوع در داكت اسپيلت

هزينه سرويس داكت اسپيلت چقدر است؟

سرويس داكت اسپيلت در برند هاي مختلف متفاوت است و نميتوان هزينه ي ثابتي را براي آن در نظر گرفت .
چرا كه در صورت نياز به شارژ گاز و تعويض قطعه اين هزينه مقدار ثابتي نخواهد داشت.
تمامي خدمات كولر گازي در تهران سرويس بر حسب نرخ اتحاديه محاسبه ميشود.

سرويس داكت اسپيلت در محل:

تهران سرويس با اعزام تعمير كار در سراسر تهران در كمتر از يك ساعت اقدام به سرويس داكت اسپيلت شما در محل خواهد كرد.

ضمانت 180 روزه قطعات مصرفي:

تمامي قطعات مصرفي توسط تعمير كاران تهران سرويس اصل و داراي ضمانت است.

سرويس و تعمير تمامي برند داكت اسپيلت در تهران:

تهران سرويس براي تمامي برندهاي موجود در بازار سرويسكار مجرب با مدرك فني دارد.

كمترين نرخ تعميرات در تهران:

با انتخاب تهران سرويس از كمترين نرخ تعمير و سرويس داكت اسپيلت در تهران را تجربه خواهيد كرد.

هزينه تعمير داكت اسپيلت در تهران:

زماني كه داكت اسپيلت شما نياز به تعمير دارد , مهمترين دغدغه شما هزينه تعميرداكت اسپيلت مي باشد. هزينه تعميرات داكت اسپيلت بسته به نوع خرابي متغير مي باشد و بايد كارشناسي شود تا هزينه دقيق به دست بيايد.

اما كليه تعميرات داكت اسپيلت در تهران سرويس مركز مجاز سرويس و تعمير كولر گازي در تهران با هزينه هاي منصفانه و با بهترين كيفيت انجام مي شود.در ضمن يادآور ميشويم، كه تمامي خدمات تهران سرويس داراي 180 روز ضمانت ميباشند.

تعويض يا تعمير داكت اسپيلت:

از جمله سوالات متداول در بين مشتريان عزيز اين است كه كدام مقرون به صرفه تر است؟ تعمير داكت اسپيلت يا تعويض آن.
با توجه به پايين بود هزينه تعميرات در تهران سرويس كارشناسان ما در قدم اول تلاش بر تعمير داكت اسپيلت داشته ولي قبل از تعمير حتما تخميني از هزينه هاي احتمالي به مشتريان عزيز داده ميشود تا در صورت لزوم داكت اسپيلت شما به جاي تعمير با بهترين داكت اسپيلت از همان برند تعويض شود.

چرا تعميركار داكت اسپيلت خود را بايد از تهران سرويس سفارش دهيد:

۱ – داراي تكنسين هاي با سابقه كاري حداقل ۷ سال و مختص تعميرات داكت اسپيلت
۲ – تكنسين هاي دوره ديده و آشنا به زبان
۳ – سعي در تعمير قطعات و اجتناب از تعويض آن
۴ – حداقل زمان براي حاضر شدن در منزل و شركت شما منطبق بر وقت تعيين شده شما
۵ – تعمير با نرخ مصوب اتحاديه و نهادهاي نظارتي
۶ – ضمانت نامه و گارانتي قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه يك و قطعات فابريكي و اورجينال
۸ – سرويس دهي به طور شبانه روزي، حتي در تعطيلات رسمي و جمعه ها
9-داراي نماد اطمينان از وزارت صنعت معدن و تجارت
10-بالاترين رضايت مردمي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۲۸:۴۴ توسط:ahmadi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :