tehranservic tehranservic .

tehranservic

نصب يخچال

انواع يخچال:

1-يخچال هاي ميني:

يخچال‌هاي كوچك كه با نام‌هاي مختلفي مثل «كامپكت»، «ميني» يا «هتلي» هم شناخته شده‌اند، مناسب دفاتر اداري كوچك يا خوابگاه‌ها هستند. اين يخچال‌ها قيمت كمي دارند و فضاي كمي هم اشغال مي‌كنند؛ البته معمولا هيچ فناوري خاص و جديدي در ساخت اين يخچال‌ها استفاده نمي‌شود. سر‌و‌صدا و مصرف انرژي بالا و اغلب كيفيت ساخت پاييني دارند.

2-يخچال فريزر مدل فريزر بالا يا فريزر پايين:

در اين مدل يخچال فريزرها دو انتخاب پيش‌روي مصرف‌كنندگان وجود دارد كه هر يك بر اساس نياز مي‌توانند يك مدل را انتخاب كنند. عده‌اي بر اساس علاقه يا نياز مدل فريزر پايين و عده‌اي مدل فريزر بالا را انتخاب مي‌كنند.اين مدل براي خانواده هاي كم جمعيت با فضاي كوچك بسيار مناسب است.

3-يخچال فريزر دو قلو:

يخچال فريزرهاي دوقلو نيز از مدل‌هايي هستند كه از قديم در بازار موجود بودند و هميشه جزء پرطرفدارترين مدل‌هاي زمان خود بوده‌اند، البته امروزه با عرضه مدل‌هاي جديد كه در ادامه به آنها خواهيم پرداخت، استقبال از اين مدل يخچال فريزرها تا حدي كاهش يافته است. اين مدل از يخچال فريزرها به دليل ماهيت خود نسبت به ساير انواع يخچال فريزرهاي موجود در بازار حجم به مراتب بالاتري دارند و بيشتر براي خانواده‌هاي پرجمعيت استفاده مي‌شود. علاوه بر آن به دليل جدا بودن يخچال و فريزر از همديگر، جابجايي آنها نسبت به ساير يخچال فريزرها نظير سايد باي سايد راحتتر است. در ضمن در اين مدل از يخچال فريزر افراد به حجم مساوي از يخچال و فريزر دسترسي دارند.

4-.يخچال فريزر سايد باي سايد:

در طول سالهاي اخير اين مدل يكي از پر فروش‌ترين مدل‌هاي يخچال فريزرها در ايران و جهان بوده است و به همين دليل بيشترين نوآوري براي عرضه مدل‌هاي جديد بر اساس اين مدل شكل گرفته است. يخچال فريزر سايد باي سايد در حقيقت مدل ارتقاء يافته يخچال فريزرهاي دوقلو بوده كه علاوه بر يك تكه‌شدن، امكان تنظيم حجم يخچال و فريزر را براي مشتريان به شكل بهتري فراهم مي‌كند. بر اين اساس برخلاف يخچال فريزر دوقلو شما حتما مجبور به دارا بودن حجم مساوي يخچال و فريزر نيستيد.

5-يخچال هاي در فرانسوي:

يخچال‌هاي در فرانسوي شامل دو در كشيده در بالا و يك تا دو كشو در پايين هستند كه حداقل يكي از آنها به فريزر اختصاص دارد. اين يخچال‌ها از لحاظ صرفه‌جويي در فضا، در سطح پايين‌تري در مقايسه با يخچال‌هاي بالا پايين قرار دارد و مقداري از فضاي دستگاه، غيرقابل استفاده است، ولي كاربر كمبودي حس نخواهد كرد؛ چرا كه به ميزان كافي جا براي نگهداري مواد غذايي وجود دارد.
يخچال هاي در فرانسوي، به ميزان كافي جا براي نگهداري مواد غذايي وجود دارد
از مزيت اين نوع يخچال‌ها مي‌توان به درهاي كشيده‌ي آن اشاره كرد. اين دو در، دو مزيت اصلي دارد: نخست براي دسترسي به مواد غذايي مورد‌نظر مي‌توان تنها نيمي از يخچال را باز كرد كه خود در مصرف انرژي صرفه‌جويي مي‌كند، دوم، اين درها براي باز شدن، فضاي زيادي نمي‌خواهد كه براي مبحث صرفه جويي در فضا، موضوع مهمي محسوب مي‌شود.
خانواده ها بهتر است متناسب با فضاي و جمعيت خود بهترين مدل يخچال را انتخاب نمايند تا از عملكرد آن بيشترين رضايت داشته باشند.

مصرف انرژي در يخچال فريزرها:

انرژي مصرفي در يخچال فريزر ها از عوامل مهم هنگام خريد و نصب يخچال فريزر محسوب ميشود كه در مدل هاي مختلف متفاوت است. هرچقدر اندازه يخچال فريزر بزرگتر باشد انرژي مصرفي آن افزايش مي يابد. مصرف انرژي در يخچال فريزرهاي Top Freezer بين ۷ تا ۱۳ درصد است و به دليل اينكه برفك زدايي اتوماتيك ندارند مصرف انرژي بهينه اي نخواهند داشت و بايد هر چند وقت يكبار قسمت فريزر را تميز كرده تا برفك آب شود. يخچال فريزرهايي كه برفك آنها به صورت اتوماتيك كنترل ميشود مصرف انرژي را كاهش ميدهند ولي در مقابل قيمت بالاتري دارند. هنگام خريد حتما به برچسب انرژي روي دستگاه توجه كنيد، هرچقدر ميزان مصرف انرژي به A نزديك باشد بهينه تر خواهد بود.

فوت در يخچال يعني چه؟

به زبان ساده ، به حجم و ظرفيت يخچال فوت ميگويند.
درواقع براي اشاره به ظرفيت هر يخچال آن را با فوت بيان ميكنند. و مقياسي براي محاسبه حجم است.
هر فوت چند ليتر است؟
يك مكعب 10*10*10 را در نظر بگيريد. ظرفيت اين مكعب يك ليتر مي باشد.
هر فوت برابر است با 28تا از مكعب هاي ذكر شده. به زبان ساده تر هر فوت برابر است با 28ليتر
مقدار دقيق فوت 28.3168 ليتر است.
خب تا اينجا با مفهوم و اندازه فوت آشنا شديم اما دو عامل مهم در انتخاب و خريد يخچال كه بايد به آن توجه نمود، اندازه آشپزخانه توع كاربرد و تعداد اعضاي خانواده مي باشد.

نصب يخچال

مراحل نصب يخچال:

1-در مرحله اول ابتدا بسته بندي يخچال را بدون آسيب رساندن به آن باز كنيد .
2-درها و قفسه ها و تمامي وسايل داخل يخچال را كه قابل جدا شدن هستند جدا نماييد تا هنگام حمل و نقل دچار آسيب نشود.
3-محل قرارگيري يخچال را تميز و از گرد و غبار و آلودگي عاري كنيد.
4-يخچال را به محل مورد نظر منتقل كنيد.
5-فاصله يخچال را از ساير اجسام و از ديوار پشت كه بسيار ضروري و جدي است.
6-براي يخچال هاي سايد باي ساد و يخچال هاي داراي قابليت يخ ساز لوله كشي آب شهري را انجام دهيد.
7-بعد از قرارگيري در محل مورد نظر اقدام به نصب وسايل داخلي و درب هاي يخچال كنيد .
8- يخچال را مدتي به حال سكون رها كنيد و به برق متصل نكنيد.
9-با استفاده از پيچ هاي نصب شده در زير يخچال محل قرار گيري را تنظيم كنيد.
10-بعد از گذشت چند دقيقه از جابه جايي ميتوانيد يخچال را به برق متصل كنيد.

نكات مهم در نصب يخچال:

-منظور از محل مناسب مكاني است كه هوا به راحتي در اطراف آن جريان داشته باشد.
-فاصله ي يخچال از ديوارها بسته به نوع و مدل آن از 10 تا 30 سانتي متر متغير مي باشد.
-در انتخاب مكان مناسب براي يخچال در نظر داشته باشيد اين وسيله از تابش مستقيم نور خورشيد و گرمايش ساير وسيله ها حتما به دور باشد.
-اگر يخچال در شرايط خوبي بر روي زمين قرار نگيرد ممكن است درب يخچال در حالت باز بماند يا در هنگام كار با لرزش و صداي بلند موتور يخچال كار كند.
-از فشرده شدن دوشاخه و يا قرار گرفتن سيم به صورت مستقيم بر روي بدنه ي يخچال جلوگيري كنيد.
-طول سيم را افزايش يا كاهش ندهيد.
-از يك سان بودن ولتاژ يخچال فريزر با ولتاژ برق منزل اطمينان حاصل كنيد.
خدماتي كه تهران سرويس ارائه ميدهد:
-نصب يخچال فريزر يا سايد باي سايد
-نصب يخچال فريز دوقلو
-نصب يخچال فريزر بالا و پايين
-نصب يخچال فريزر درب فرانسوي
......

نصب تمامي برند هاي موجود يخچال و انواع مدل هاي يخچال فريزر در تهران

ارائه خدمات يخچال در سراسر تهران براي تمامي مدل هاي موجود در بازار


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۵۸:۴۹ توسط:ahmadi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :