tehranservic tehranservic .

tehranservic

تبديل حالت زمستانه به تابستانه پكيج

 

پكيج مي تواند در سه وضعيت قرار گيرد :
وضعيت تابستانه
وضعيت زمستانه
وضعيت خاموش

معرفي حالت تابستانه پكيج:

در تابستان و روزهاي گرم سال، تنها استفاده ما از پكيج گرمايشي، جهت گرم كردن آب مصرفي است. در واقع در اين روزهاي گرم، هيچ استفاده‌اي از رادياتور و سيستم گرمايشي نمي‌كنيم. از اين رو، مشعل اصلي پكيج و پمپ آن، تنها در زماني كه بخواهيد از آب گرم استفاده كنيد روشن مي‌شوند. پس در اين روزها، بهتر است پكيج را روي حالت تابستانه تنظيم كنيد. با اين كار، هم در مصرف انرژي صرفه جويي مي‌كنيد، هم از عمر مفيد پكيج كاسته نخواهد شد. پس با آمدن بهار و گرم شدن هوا، تبديل حالت زمستانه به تابستانه پكيج را فراموش نكنيد.

حالت زمستانه پكيج گرمايشي چه ويژگي‌هايي دارد؟

در حالت زمستانه پكيج گرمايشي، علاوه بر ويژگي گرم كردن آب، بايد رادياتورها و سيستم گرمايش از كف هم گرم شوند. اين به معناي روشن بودن مداوم مشعل اصلي است. با وجود اين حالت، گرما به تمام بخش‌هاي خانه به صورت كاملا يكنواخت منتقل خواهد شد. پكيج، در دسته لوازم گرمايشي كم خطر و يا حتي بي‌خطر قرار دارد.
سيستم عملكرد پكيج در حالت زمستانه به اين صورت است كه، هر زمان شما آب گرم را باز مي‌كنيد، رادياتورها از انرژي ذخيره شده گرمايي استفاده مي‌كند. در نتيجه آب گرم با فشار خوب در اختيار شما خواهد بود. اما به محض اينكه آب گرم را ببنديد، پكيج شروع به گرم كردن آب رادياتورها مي‌كند. در واقع پكيج در زمستان همزمان قادر به توليد آب گرم و گرم كردن رادياتورها نيست.

نحوه تبديل حالت زمستانه به حالت تابستانه در پكيج ايران رادياتور:

براي قرار دادن پكيج ايران رادياتور در حالت تابستاني ابتدا بايد با استفاده از ولوم سمت راست پكيج خود را خاموش كنيد. براي اين كار كافيست ولوم را بچرخانيد و بر روي صفر قرار دهيد. (عدد صفر: خاموش و عدد يك:روشن) سپس شيرهاي رفت و برگشت رادياتور را ببنديد. در مرحله بعد، با استفاده از ولوم تنظيم دما، دماي پكيج را به اندازه مورد نياز تنظيم نماييد كه معمولا بهترين حالت اين است كه ولوم در حالت ميانه قرار داشته باشد. مرحله آخر تنظيم حالت تابستانه با آخرين ولوم پكيچ (ولوم سمت چپ) است. اين ولوم را بر روي عدد صفر قرار دهيد و به اين ترتيب كار تبديل حالت زمستاني به حالت تابستاني پكيج ايران رادياتور به پايان مي رسد.

نحوه تبديل حالت زمستانه به حالت تابستانه در پكيج اساتيس:

براي تبديل حالت زمستاني به حالت تابستاني در پكيج ايساتيس، كار قدري متفاوت است. براي اين كار ابتدا شير پركن پكيج را كه در زير آن قرار دارد باز كنيد و هنگامي كه فشار به يك و نيم رسيد، شير را ببنديد و سپس با استفاده از دكمه power و وارد كردن عدد (0000)، پكيج را روشن كنيد. در مرحله آخر با فشردن دكمه 7، حالت پكيج را به تابستانه تنظيم نماييد.

نحوه تبديل حالت زمستانه به حالت تابستانه در پكيج بوتان:

روش تبديل حالت زمستانه به حالت تابستانه پكيج بوتان مشابه پكبج ايران رادياتور است. تنها نكته اي كه بايد به آن دقت كنيد، ميزان فشار پكيج است. همان طور كه قبلا هم اشاره كرديم، بهترين ميزان فشار براي پكيج 1.5 بار است. اگر ميزان فشار پكيج شما از يك كمتر است، با باز كردن شير پركن، فشار را يه ميزان مناسب تنظيم نماييد و سپس حتما شير را ببنديد. اگر فراموش كنيد شير پركن را ببنديد، خود مي تواند يكي علت افت فشار پكيج و يا افزايش فشار به صورت غير عادي شود.
در نهايت پس از تنظيم فشار مناسب، پكبج را در حالت تابستانه قرار دهيد. در ولوم تنظيم وضعيت پكيج بوتان، علامت شير آب در پايين به معناي حالت تابستانه پكيج است. هنگامي كه چراغ عملكرد پكيج سبز رنگ شد، كار تمام است! و تنظيمات به درستي انجام شده است.

نحوه تبديل حالت تابستاني به زمستاني در پكيج ديواري ايساتيس

تبديل حالت تابستاني به زمستاني پكيج ايساتيس هم تفاوت چنداني با بوتان و ايران رادياتور ندارد و اين كار طبق مراحلي كه در بحث قبلي گفتيم انجام مي‌شود. براي
تبديل حالت تابستانه به زمستانه پكيج ايساتيس هم بايد:
ابتدا پكيج را خاموش كرده و اتصال برق و گاز را قطع كنيد.
دودكش را كنترل كنيد كه مسدود نباشد.
فشار دستگاه را بررسي كرده و آن را تنظيم كنيد. همانطور كه گفته شد، فشار دستگاه شما بايد بين ۱ تا ۱/۵ باشد. با استفاده از شير پركن؛ فشار را تنظيم كنيد.
شير آب‎‌هاي ورودي و خروجي رادياتورها و پكيج را باز كنيد.
سپس در اين مرحله بايد دستگاه را روي حالت زمستاني قرار دهيد و استارت آن را بزنيد. در صورتي كه فن و پس از مدت كوتاهي مشعل آن روشن شد، پس دستگاه به درستي راه اندازي شده است.
رادياتورها را بررسي كنيد هم تمام قسمت‌هاي آنها گرم باشند و در صورت نياز رادياتورها را هواگيري كنيد.
پس از اينكه دستگاه را هواگيري كرديد در آخر دوباره فشار دستگاه را كنترل و تنظيم كنيد و بدون هيچگونه استرسي از پكيج ايران رادياتور خود استفاده كنيد.
در نهايت پكيج ايساتيس شما روي حالت زمستانه فعال خواهد شد.

نحوه تبديل حالت تابستاني به زمستاني پكيج بوتان:

براي تبديل حالت تابستانه به زمستانه پكيج بوتان، بايد مراحل زيرا را پيش ببريد:
در ابتدا براي تبديل حالت تابستاني به زمستاني پكيج بوتان بايد پكيج را خاموش كرده و سپس شروع به راه اندازي مجدد آن كرد.
براي راه اندازي پكيج ديواري بوتان در حالت زمستانه بايد ابتدا درجه فشار آن كنترل و تنظيم شود.
درجه فشار بايد حدود ۵ بار باشد. در صورتي كه كمتر بود بايد فشار افزايش يابد. براي افزايش فشار بايد شير زير پكيج يا همان شيرپركن را باز كرده تا فشار افزايش يابد و زماني كه فشار دستگاه بالا رفت و به ۱.۵ رسيد بايد شير را ببنديد.
در اين مرحله بايد دودكش را بررسي كنيد و از مسدود نبودن آن به وسيله شي خارجي مطمئن شويد.
فلكه‌هاي زير پكيج را كه به شلنگ‌هاي آب متصل هستند را در صورت بسته بودن باز كنيد.
در مرحله بعد بايد شير ورودي و خروجي شوفاژ و رادياتورها را باز كنيد.
حال بايد پكيج را روي حالت زمستانه فعال كنيد و سپس درجه دماي پكيج بوتان را افزايش دهيد تا روشن شود.
در اين مرحله چند دقيقه منتظر مي‌مانيد تا دستگاه داغ شده و رادياتورها هم گرم شوند.
پس از گرم شدن رادياتورها مطمئن شويد كه هيچ مانعي براي ورود آب به درون رادياتورها وجود ندارد و شروع به هواگيري پكيج‌ و رادياتورها خواهيد كرد.
پس از هواگيري دوباره فشار پكيج بايد كنترل و تنظيم شود تا دستگاه به درستي كار كند.
عملكرد دستگاه در اين حالت اينگونه است كه مشعل به صورت هميشگي روشن بوده و آب گرم را جهت گرم كردن محيط به رادياتورها منتقل مي‌كند و زماني كه شير آب گرم را باز مي‌كنيد آب گرم به رادياتور منتقل نخواهد شد و به شير آب منتقل مي‌شود.
خريد قطعات پكيج با ضمانت اصالت كالا از تهران سرويس
تهران سرويس ارائه دهنده خدمات تعمير پكيج و سرويس پكيج در سراسر تهران به صورت 24 ساعته فقط با تماس با متخصصان ما.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۳:۲۱ توسط:ahmadi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :