tehranservic tehranservic .

tehranservic

علت بوي گاز پكيج

 

علت بوي گاز از پكيج:

زماني كه شما از پكيج ديواري خود بوي گاز را استشمام مي كنيد، اولين كاري كه بايد انجام دهيد خاموش كردن پكيج و همچنين بستن كنتور گاز منزل يا ساختمان است
چرا كه استشمام كردن بوي گاز از پكيج ديواري در مدت زمان طولاني خطرات غير قابل جبراني را براي افراد خواهد داشت.
البته بايد بدانيد كه در سيستم پكيج هاي نسل جديد يك سيستم هوشمند تعبيه شده است كه در زمان بروز نشت گاز پكيج به صورت اتومات پكيج را خاموش مي كند و از بروز خطر افريني پكيج براي منزل شما جلوگيري مي كند.
با توجه به آنچه گفته شد اگر قصد خريد يك پكيج ديواري مطمئن را داريد، با مشورت يك كارشناس متخصص، حتماً از سيستم هايي كه داراي اين قابليت هوشمند هستند استفاده نماييد.همچنين شما مي توانيد با كمك متخصصين تعميرات و سرويس پكيج هاي ديواري شركت ديجي هنگ، ساختمان خود را مجهز به اين سيستم هوشمند نماييد.
يعني مي توانيد برروي پكيج خود اين سيستم هوشمند را نصب كنيد، و ديگر نيازي نيست كه هزينه اضافي را بابت خريد يك پكيج ديگر صرف كنيد.

علت بوي گاز پكيج:

زماني كه در اطراف پكيج خود بوي گاز استشمام مي كنيد و متوجه خروج گاز از آن شده ايد قبل از هر چيزي بهتر است اقداماتي را انجام دهيد تا جلوي بروز حوادث خطرناك گرفته شود. منظور از اين اقدامات خاموش كردن پكيج و بستن شير گاز متصل به آن است. سپس درب خانه و پنجره هاي اطراف را باز كنيد تا در صورتي كه گاز در محيط خانه پخش شده باشد، سريعا خارج شود و باعث آتش سوزي و يا نفس تنگي افراد خانه نشود. اگر پكيجتان برقي است كابل آن را از پريز خارج كنيد. در اين مدت هيچگونه آتش را شعله ور نكرده و از روشن كردن اجاق گاز و پخت غذا روي آن پرهيز كنيد. حال بعد از انجام اين اقدامات مي توانيد به دنبال علت بوي گاز پكيج باشيد.
طراحي و ساخت برخي از پكيج ها به گونه اي بوده كه يك سنسور و سيستم هوشمند جهت حفظ ايمني تعبيه شده است. اين سيستم وظيفه تشخيص نشتي گاز و مشكلات دستگاه و جلوگيري از بروز اتفاقات ناگوار نظير انفجار پكيج را دارد. هنگامي كه اين سنسور نشتي را در پكيج تشخيص مي دهد به صورت خودكار دستگاه را خاموش مي كند. اين موضوع باعث شده تا بسياري از افراد گمان كنند دستگاه دچار مشكل شده و بي دليل خاموش و روشن مي شود. اما علت خاموش و روشن شدن پكيج به نشت گاز و سنسور هوشمند ارتباط دارد.
بر اساس تجربه متخصصان و ساختار پكيج، عموما هنگامي كه عمر مفيد دستگاه بگذرد و به اندازه كافي كار كرده باشد احتمال نشت بوي گاز از پكيج بيشتر است. البته برخي از تعميركاران اين موضوع را يكي از دلايل اصلي بوي پكيج مي شمارند زيرا استهلاك و خرابي قطعات باعث خروج گاز از دستگاه مي شود. اگر به تازگي پكيج خود را خريداري كرده ايد و بوي بد گاز از آن به مشامتان مي رسد، علت آن مربوط به نصب دستگاه است. نصب غير اصولي مشكلات زيادي را به همراه دارد كه يكي از خطرناك ترين آنها نشت گاز است

خروج گاز از شلنگ و اتصالات دستگاه:

خروج گاز از شلنگ و اتصالات دستگاه يكي از علت هاي خروج بوي گاز از پكيج است كه به دليل پيچ خوردگي و يا كهنگي، ترك و سوراخ هاي ريز روي شلنگ گاز پكيج ايجاد مي شود و در نتيجه سبب نشت گاز از پكيج خواهد شد.
زماني كه به دنبال علت بوي گاز پكيج هستيد علاوه بر شلنگ، اتصالات ديگر دستگاه را نيز بررسي نماييد مخصوصا لوله هايي كه به پكيج وصل مي شوند. گاهي احتمال دارد در هنگام نصب اشتباهي صورت بگيرد و يا فشار زيادي به پكيج وارد شود و اين موضوع منجر به شل شدن اتصالات دستگاه و شل شدن لوله ها و شلنگ هاي متصل به پكيج شود. جهت اطمينان خاطر از وجود نشتي و پيدا كردن محل دقيق آن مي توانيد روي شلنگ، لوله و تمام اتصالات دستگاه كف صابون را پخش كنيد تا نسبت به تعويض آن قطعه اقدام نماييد.

نشت گاز از شير برقي علت بوي گاز پكيج:

نشت گاز از شير برقي علت بوي گاز پكيج است. شير برقي گاز وظيفه تنظيم فشار گاز در هنگام سوختن مشعل را دارد به همين خاطر اگر اين قطعه دچار مشكل شود و فشار گاز تنظيم نباشد بوي گاز از دستگاه به مشام شما مي رسد. در صورتي كه مي خواهيد مطمئن شويد علت بوي گاز مربوط به خرابي اين قطعه است، با يك متخصص تماس بگيريد تا با تعويض شير برقي مشكل را حل كند.

بوي دود پكيج:

مواردي كه در مورد علت بوي گاز از پكيج در مورد آن صحبت كرديم براي رفع بوي دود پكيج نيز مي تواند صدق كند.
بوي دود پكيج مي‌تواند به دليل خرابي و شعله پكيج باشد. همانطور كه شما مي دانيد در زمان استفاده از پكيج هاي ديواري شما بايد به صورت منظم سرويس پكيج را حداقل سالي يك بار انجام دهيد تا قطعاتي مانند شعله پكيج دچار مشكل نشود و شما با مشكلاتي مانند نشت گاز از پكيج و يا بوي دود پكيج مواجه شويد.
در واقع با انجام سرويس به موقع پكيج، در بسياري از هزينه هاي خود براي تعميرات پكيج صرفه جويي مي كنيد. براي دريافت خدمات سرويس پكيج در تهران بامتخصصان تهران سرويس تماس بگيريد.

علت بوي بد پكيج:

گاهي اوقات در اثر استفاده نكردن از آب گرم داخل مخزن پكيج براي مدت طولاني، رشد باكتري و قارچ در داخل مخزن سبب ايجاد بوي بد پكيج مي گردد. لذا علت بوي بد پكيج به همين باكتري ها كه معمولا مضر هم نيستند، برمي گردد. براي رفع اين مشكل لازم است تا با متخصصان تهران سرويس تماس حاصل نماييد تا پكيج را سرويس كرده و مبدل و مخزن را توسط اسيد يا مواد شوينده ديگر شستشو دهيد.
در صورتي كه بوي بد همچون تخم مرغ گنديده از پكيج مي شنويد، درواقع بايد به دنبال علت نشت گاز از پكيج باشيد. زيرا بوي بد تخم مرغ گنديده يا بوي سولفور از پكيج به منزله نشت گاز است. در اين مواقع به سرعت دستگاه را خاموش و با تهران سرويس تماس بگيريد.

 

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۴:۳۳ توسط:ahmadi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :