tehranservic tehranservic .

tehranservic

تعمير پكيج در تهران

 

تعمير پكيج

 

سرويس پكيج

براي اينكه پكيجي سالم و پر بازده اي داشته باشيد، لازم است كه در بازه هاي زماني منظم و مشخصي اقدام به سرويس پكيج بكنيد. از جمله كار هاي مرسوم براي سرويس كردن پكيج ها مي توان به: رسوب زدايي پكيج، تنظيم شير گاز پكيج، تنظيم حرارت پكيج، هواگيري پكيج و... اشاره كرد.

اگر هريك از موارد ذكر شده به موقع انجام نشود، احتمال اينكه نياز به تعمير پكيج داشته باشيد، بسيار بالا خواهد بود.همچنين محل قرارگيري و نصب پكيج نيز، يكي از گزينه هاي تاثير گذار در بازه زماني سرويس مي باشد.

نصب پكيج

با جايگزين شدن پكيج به جاي وسايل گرمايشي منسوخ شده نصب پكيج يكي از خدمات پردرخواست در فصل زمستان است. به جرات مي توان گفت كه يكي از فاكتور هاي مهم در طول عمر و كارايي پكيج ها، محلي است كه اقدام به نصب پكيج ميكنيم. زيرا اگر پكيج در شرايط محيطي مناسب نباشد، علاوه بر اينكه طول عمر پاييني خواهد داشت، مي تواند حادثه ساز باشد.

بنابراين انتخاب محل مناسب و نصب استاندارد و اصولي يكي از گزينه ها اصلي مي باشد كه بهتر است توسط متخصص و افراد با تجربه صورت گيرد.نصب اصولي پكيج علاوه بر اطمينان، از هزينه ها تعمير پكيج و هم سرويس پكيج مي كاهد.

پكيج چيست

در جواب به سوال پكيج چيست بايد بگويم كه پكيج به نوعي سيستم گرمايشي گفته مي‌شود كه امروزه جايگزين موتور خانه‌ها شده اند. پكيج‌ها در دو نوع زميني و ديواري مي باشند.
در گذشته براي گرمايش منازل با شوفاژ و رادياتور از موتور خانه استفاده مي‌كردند كه موتور خانه علاوه بر هزينه بالا به مكان جداگانه اي از جمله يك اتاق يا انبار نياز داشت و محيط زيادي را اشغال مي‌كرد.
امروزه براي استفاده از شوفاژ يا رادياتور از پكيج استفاده مي كنند در جواب پكيج چيست بهتر است بگويم كه نوعي سيستم گرمايشي بسيار پر كاربرد و پرطرفدار است كه باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنين آبگرمكن در منزل شما شدند.از پكيج براي گرمايش به وسيله شوفاژ‌ها، فن كوئل‌ها، رادياتور قرنيزي، گرما از كف و به طور كلي سيستم گرمايشي‌هايي كه با آب گرم محيط را گرم مي‌كنند استفاده مي‌شود.

نصب پكيج، جايگزيني براي موتورخانه‌هاي قديمي!

كاربرد پكيج

پكيج كاربردهاي متفاوتي دارد از جمله گرم كردن محيط منزل و همچنين تامين آب گرم مصرفي يك واحد مسكوني.
گرم كردن محيط منزل اين گونه است كه آب به واسطه پكيج گرم شده و به رادياتور و شوفاژ‌ها منتقل مي‌شود و گرماي ناشي از شوفاژ و رادياتور‌ها باعث گرم شدن محيط خواهد شد.
كاربرد ديگر پكيج اين است كه آب گرم مصرفي محيط شما را تامين خواهد كرد و وظيفه آبگرمكن را انجام مي‌دهد.شما با خريدن يك پكيج مي‌توانيد با يك تير دو هدف بزنيد و محيط كمتري در منزل خود اشغال كنيد

انواع پكيج عبارتند از

پكيج زميني
پكيج ديواري
پكيج دودكش دار و فن دار.

انتخاب پكيج

1-اينكه براي ساختمون شما چه دودكشي تعبيه شده
2-متراژ ساختمون شما چقدره و در چه منطقه اي از لحاظ آب و هوايي قرار داريد
3-شما براي مصرف خودتون، به چه مقدار آب گرم مصرفي نياز داريد
4-اكسيژن يا هواي ورودي به دستگاه از كجا بايد تامين بشه

بر اساس اين پارامترهاي مهمي كه در بالا گفته شد، حالا ميتونيم ببينيم كه چه مشخصاتي براي پكيجي كه قصد خريد داريم در نظر بگيريم.علاوه بر اينكه به ازاي هر كيلووات توان دستگاه يك مترمكعب فضا نياز است، فضاي اتاق محل نصب دستگاه نيز بايد به محيط هواي آزاد بيرون از اتاق محل نصب دستگاه به‌وسيله يك دريچه دائماً باز ارتباط داشته باشد تا اكسيژن موردنياز دستگاه از محيط بيرون از اتاق محل نصب دستگاه تأمين گردد و هم در صورت نشتي احتمالي، گاز در محيط اتاق جمع نشود.

ساير نكات مهم در انتخاب پكيج

اگر مصرف آب گرم مصرفي بالايي داريد بهتر است كه از مدل هاي مخزن دار استفاده كنيد
اگر مساحت مورد استفاده كه قراره گرم بشه خيلي زياده بهتره از مدل هاي زميني پكيج استفاده بشود.
نصب پكيج زميني كه از دو نوع سوخت گاز و گازوييل به صورت هم زمان ميتونند استفاده كنند رو معمولا براي ويلاها يا روستاها يا جاهايي كه ممكنه گاز مصرفي قطع بشه توصيه مي كنيم.

انتخاب پكيج مناسب براي منزل

محاسبه سر انگشتي براي انتخاب يك پكيج ديواري مناسب

معتدل و مرطوب (شهر هاي شمالي)

  • ساختمان هاي دسته اول: براي هر متر مربع 80 تا 100 وات
  • ساختمان هاي دسته دوم: براي هر متر مربع 100 تا 120 وات
  • ساختمان هاي دسته سوم: براي هر متر مربع 120 تا 140 وات

گرم و خشك (شهر هاي كوهستاني مانند مشهد، تهران)

  • ساختمان هاي دسته اول: براي هر متر مربع 100 تا 120 وات
  • ساختمان هاي دسته دوم: براي هر متر مربع 120 تا 140 وات
  • ساختمان هاي دسته سوم: براي هر متر مربع 140 تا 160 وات

گرم و مرطوب (شهر هاي جنوبي)

  • ساختمان هاي دسته اول: براي هر متر مربع 60 تا 80 وات
  • ساختمان هاي دسته دوم: براي هر متر مربع 80 تا 100 وات
  • ساختمان هاي دسته سوم: براي هر متر مربع 100 تا 120 وات

اين اعداد به محاسبه سر انگشتي معروف است و مربوط به مناطق آب و هوايي ايران مي باشد.

فضاي مورد نياز محل نصب پكيج

محل نصب دستگاه بايد كليه شرايط مورد نياز دودكش را دارا باشد .
به ازاء هر كيلو وات توان دستگاه به 1 متر مكعب فضا نياز است.به طور مثال دستگاهي كه 24 كيلو وات توان دارد به 24 متر مكعب فضا نياز دارد.
در صورتي كه حجم محل نصب دستگاه كمتر از حد مورد نياز دستگاه باشد، بايد فضاي محل نصب دستگاه را به اتاق مجاور و يا فضاي آزاد ارتباط داد كه مي توان بوسيله بريدن بالا و پايين درب اتاق به اندازه 5 سانتيمتر و يا قراردادن هواكش هاي مشبك در بالا و پايين درب فضاي محل نصب دستگاه را به اتاق مجاور به صورت دائماً باز ارتباط داد.

نكته مهم :

در صورتي كه فضاي محل نصب دستگاه پكيج كمتر از حد مورد نياز دستگاه باشد و نياز بود كه فضاي محل نصب دستگاه به اتاق مجاور و يا هواي آزاد ارتباط داده شود حتماً بايد نوع ارتباط دائماً باز باشد.به طور مثال نمي توان از پنجره هاي قابل باز و بسته شدن و يا فن استفاده نمود، زيرا ممكن است كه پنجره بدليلي بسته شود و يا فن خراب شود و اكسيژن اتاق توسط دستگاه مصرف شود و باعث خفگي افرادي كه در آن اتاق هستندهزينه نصب پكيج

هزينه نصب پكيج براي پكيج هاي مختلف متفاوت است و نميتوان براي تمامي پكيج ها يك ميزان هزينه در نظر گرفت.هزينه سرويس پكيج در تهران

هزينه سرويس پكيج براي هريك از مشتريان عزيز وابسته به نوع دستگاه متفاوت است اما تهران سرويس را اين اطمينان را به شما مشتريان عزيز خواهد داد كه نرخ تمامي خدمات پكيج تهران سرويس بر اساس اتحاديه و ارزان ترين نرخ در تهران است.

مدت زمان سرويس پكيج

انواع روش‌هاي سرويس پكيج ديواري:

سرويس پكيج دو روش مختلف دارد كه سرويس دوره اي پكيج ديواري و سرويس كامل پكيج ديواري مي‌باشد.

سرويس كامل پكيج

سرويس كامل پكيج به روشي گفته مي‌شود كه تمامي‌قطعات دستگاه را به صورت كامل و يكي يكي بررسي كرده و در صورت وجود هرگونه مشكل درون آن، مشكل را قبل از اينكه به تعمير نياز داشته باشد برطرف مي‌كنيم.

سرويس دوره اي

سرويس دوره اي پكيج به نوعي از سرويس پكيج گفته مي‌شود كه دو بار در سال انجام مي‌شود.
يك بار قبل از شروع فصل سرما و يك بار هم پس از به اتمام رسيدن آن، در اين نوع سرويس قطعات به صورت جزئي بررسي شده و عيب‌هاي آن‌ها را برطرف مي‌كنيد.

از جمله مشكلاتي كه براي دستگاه پكيج ممكن است ايجاد شود

پكيج خاموش ميشود

كم بودن فشار آب، خراب بودن ترموستات، مسدود شدن شير ورودي آب در اثر تجمع رسوبات، خراب بودن پمپ و به گردش در نيامدن آب در داخل سيستم، و وجود هوا در داخل لوله ها همگي مي توانند منجر به خاموش شدن خود به خود پكيج شوند.
زماني كه با اين مشكل مواجه مي شويد بهتر است كه با يك تعميركار پكيج تماس بگيريد تا با دقت كافي پكيج شما را عيب يابي و تعمير كند.

پكيج روشن نمي شود

روشن نشدن شمعك پكيج يكي از مشكلات رايج است كه ممكن است آن را تجربه كرده باشيد. به دليل ساختار متفاوتي كه برخي از پكيج ها با يكديگر دارند لازم است كه برند پكيج شما مشخص شود تا بهتر بتوان علت روشن نشدن آن را توضيح داد. ممكن است كه فشار آب كم باشد و جريان آب نتواند موجب روشن شدن سيستم شما شود.
ابتدا فشار سنج زير پكيج را نگاه كنيد. اگر مقدار فشار كمتر از 0.5 است پكيج يا روشن نمي شود يا بعد از روشن شدن خاموش مي شود. براي حل مشكل بايد فشار پكيج را از طريق شير فشار افزايش دهيد و اگر دوباره پكيج دچار افت فشار شد با يك تعميركار تماس بگيريد.

علت آبريزش پكيج چيست

چكه كردن پكيج يكي از مشكلات رايج اين سيستم است. مهم ترين علتي كه مي تواند منجر به آب دادن پكيج شود نصب نادرست آن است. اگر به تازگي پكيج را نصب كرده ايد ممكن است كه اتصالات آن به درستي عايق بندي نشده باشند و همين مسئله موجب نشت آب از پكيج شده باشد.
اين مشكل در زمان سرويس كردن پكيج هم ديده مي شود اما پوسيدگي اتصالات و لوله ها هم مي تواند عامل به وجود آمدن آن باشند. تا جايي كه ممكن است براي حل مشكل نشت آب از پكيج از سرويسكاران ماهر كمك بگيريد.

چرا پكيج آب را گرم نمي كند

عوامل زيادي وجود دارند كه مي توانند در گرم نشدن آب دخيل باشند. براي مثال ممكن است كه منطقه مسكوني شما دچار افت فشار گاز شده باشد و همين امر مانع از گرم شدن آب شود.
عامل ديگري كه بسيار متداول نيز هست پايين بودن فشار آب خانه است. كم بودن فشار آب باعث مي شود كه آب كمي كه وارد پكيج مي شود فوراً داغ شود. همان آب اندك وقتي تمام مي شود، آب سرد دوباره وارد پكيج مي شود و اين خاموش و روشن شدن مداوم پكيج باعث عدم ثبات آب گرم خروجي از لوله ها مي شود.
اگر دائماً با مشكل كمبود فشار آب مواجه هستيد بهتر است كه در ساختمان خود يك پمپ آب نصب كنيد تا بتوانيد هميشه به آب گرم دسترسي داشته باشيد.

چرا فن پكيج روشن مي ماند

خيلي از افرادي كه از پكيج استفاده مي كنند، درباره علت روشن ماندن فن پكيج يا علت يكسره روشن ماندن فن پكيج سوال مي پرسند، قبل از هر چيز لازم به ذكر است كه در فصول سرد، بيشتر كار كردن و روشن ماندن فن پكيج امري طبيعي است و در صورتي كه در خصوص تامين آب گرم توسط پكيج خود مشكلي نداريد، نيازي به حساسيت نسبت به روشن ماندن فن پكيج نيست. اما اگر در عملكرد صحيح پكيج مشكلي به وجود آمده و فن پكيج يكسره كار مي كند، عيب يابي پكيج ديواري شما را به بررسي يكي از موارد زير منجر مي كند:

وجود اشكال در جرقه زن پكيج
خراب شدن ميله يوني
خرابي فن پكيج و برد آن
مسدود شدن يا گرفتگي دودكش

چرا پكيج صدا مي دهد

به مرور زمان و با استهلاك پكيج و قطعات آن، مشكلاتي در دستگاه بروز مي يابد كه ممكن است گاها با سر و صداهايي نيز همراه باشد. يكي از رايج ترين بخش هايي كه سر و صداي پكيج مربوط به آن است، پمپ گرمايش مركزي دستگاه است. به مرور هوا در داخل پمپ ها نفوذ كرده و مي تواند يك گنبد هوا يا حباب هوايي ايجاد نمايد كه موجب سر و صداي پمپ و در نتيجه صدا دادن پكيج گردد. خوشبختانه براي رفع اين مشكل كافيست پمپ را در پشت بدنه پكيج پيدا كرده و شير هواگيري كوچكي كه در آنجا تعبيه شده را باز نماييد تا هواگيري انجام شود. اگر پكيج هنگام روشن شدن صداي بلندي توليد مي كند و يا دليل صداهاي پكيج از جاي ديگري باشد، در ادامه عيب يابي پكيج ايران رادياتور يا بوتان خود به سراغ مشعل و فن دستگاه برويد.

چرا پكيج بوي گاز، بوي دود يا بوي سوختگي مي دهد

اگر در اطراف پكيج ديواري خود بوي گاز استشمام كرديد، اين موضوع را جدي بگيريد. چرا كه به احتمال زياد بوي گاز از وجود نشتي گاز از پكيج خبر مي دهد و ادامه دار بودن اين مشكل مي تواند خطرات جدي همچون گاز گرفتگي و انفجار را به دنبال داشته باشد. براي عيب يابي پكيج به سراغ لوله گاز و اتصالات آن برويد. مي توانيد از كف براي تشخيص نشتي استفاده كنيد.

چرا فشار پكيج كاهش يا افزايش مي يابد

كاهش فشار پكيج خود يكي از مواريست كه مي تواند به مشكلات ديگري در پكيج هاي ديواري بيانجامد. دلايل پايين آمدن فشار پكيج را مي توان به طور ساده به موارد زير مربوط دانست كه در عيب يابي پكيج بايد بررسي شوند:
معيوب بودن شير اطمينان فشار
نشتي در دريچه اتوماتيك تخليه هوا
نشتي و آبريزش رادياتورها و شيرهاي آنان
گرفتگي هواي رادياتورها
ايراد در گيج فشار
خرابي در شير تخليه و يا معيوب بودن پمپ مي تواند از طرف ديگر سبب بالا رفتن فشار گردد. اما معمولا در 90% اوقات، افت فشار پكيج بوتان، ايران رادياتور و غيره مشكليست كه با آن رو به رو مي شويم و نه بالا رفتن آن و اين امر نيز در اكثر موارد به نشتي سيستم پكيج و يا مدار آن مربوط مي گردد.

چرا پكيج ديواري در حالت انتظار باقي مي‌ماند

در صورتي كه دستگاه پكيج ديواري در حالت انتظار باقي بماند و در صورتي كه آب گرم بهداشتي در خانه جريان نداشته باشد و يا اين كه رادياتورها هيچ كدام هيچ عكس‌العملي نشان ندهند، ممكن است در اين وضعيت مشكلاتي در زمينه پرشدن دود پيش آمده باشد. براي رفع اين چنين وضعيت خرابي پرشدن دود را بررسي كنيد. كم بودن و يا اين كه مناسب نبودن دور فن و حتي گاهي وجود ترك در لوله و ونتوري يا شيلنگ سليكوني نيز ممكن است علت اصلي اين مشكل باشند.

چرا پكيج٬ انفجاري روشن مي‌شود

گاهي پكيج ديواري با صداي زياد و به حالت انفجار روشن مي‌شود. دليل اين مشكل هم اين است كه فشار گاز شير برقي دستگاه پكيج بيش از حد اندازه است و يا اين كه فاصله الكترود جرقه زن تا سطح مشعل به درستي تنظيم نشده است. گاهي اوقات شكستگي الكترود جرقه و كابل مربوط به آن خراب شده است.

در هر صورت براي رفع اين مشكل شير برق گاز دستگاه پكيج را بررسي كنيد تا فاصله مناسبي بين الكترود جرقه زن و سطح مشعل وجود داشته باشد. نشتي الكتريكي و شكستگي بدنه الكترود جرقه و همچنين كابل مربوط به آن‌ها را نيز دقيق بررسي كنيد. در صورتي كه دود كش نيز دچار گرفتگي و انسداد باشد باز هم حالت انفجاري روشن شدن پكيج را به همراه خواهد داشت. توصيه ميكنيم كه در اين مورد از يك متخصص براي تعمير و تعمير و سرويس پكيج كمك بگيريد.

كد خطا يا ارور پكيج

كد خطا يا همان ارورها پكيج كدهايي هستند كه وجود يك مشكل در پكيج شما را اطلاع ميدهند .شما ميتوانيد با استفاده از اين كدهاي خطا متوجه شويد كدام بخش از پكيج شما دچار مشكل شده است.

تعمير پكيج در تهران

تهران سرويس با داشتن بيش از 100 تكنيسين مجرب در سراسر تهران آماده خدمت رساني به تمامي مشتريان عزيز ميباشد .خدمات پكيج تهران سرويس به صورت شبانه روزي در سراسر تهران.

ضمانت قطعات پكيج

تمامي قطعات مصرفي در تعمير سرويس و نصب پكيج داراي ضمانت 180 روزه ميباشد .تعمير پكيج خود رابا اطمينان خاطر به تهران سرويس بسپاريد.

تعمير تمامي برند پكيج

در هنگام مواجه شدن با مشكلات پكيج خود كافيست با ما تماس حاصل نماييد , تا تعميركار تهران سرويس براي رفع مشكل به محل اعزام شود.

چرا تعميركار پكيح خود را بايد از تهران سرويس سفارش دهيد

۱ – داراي تكنسين هاي با سابقه كاري حداقل ۷ سال و مختص تعميرات پكيج
۲ – تكنسين هاي دوره ديده و آشنا به زبان
۳ – سعي در تعمير قطعات و اجتناب از تعويض آن
۴ – حداقل زمان براي حاضر شدن در منزل و شركت شما منطبق بر وقت تعيين شده شما
۵ – تعمير با نرخ مصوب اتحاديه و نهادهاي نظارتي
۶ – ضمانت نامه و گارانتي قطعات از شش تا ۳۶ ماه
۷ – استفاده از قطعات درجه يك و قطعات فابريكي و اورجينال
۸ – سرويس دهي به طور شبانه روزي، حتي در تعطيلات رسمي و جمعه ها
9-داراي نماد اطمينان از وزارت صنعت معدن و تجارت
10-بالاترين رضايت مردمي

 

منبع :

https://parsfootball.com/fa/1187384/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%B3-%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B1%D9%88%D8%B2%DB%8C-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۱۲:۱۷ توسط:ahmadi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :